خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی Zombie War Idle Defense Game مود اندروید

دانلود بازی Zombie War Idle Defense Game مود اندروید

آپدیترایگان
Zombie War Idle Defense Game
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Zombie War Idle Defense Game در فراروید!

موضوع بازی:

Zombie War Idle Defense Game در سبک بازی های کلیکر با تلفیق سبک های استراتژیکی است. این بازی از استودیوی سنگاپوری ONESOFT  برای اندرویدی ها است. در سال 2113، آخرالزمان زامبی، بشریت را به وحشتناک ترین فاجعه، جنگی عظیم، که انسان ها را به زامبی های تشنه به خون تبدیل کرد، انداخت. با مبارزه با امواج بی‌پایان حمله زامبی‌ها، شما همراه با یک تیم قهرمان، روشنایی در تاریک‌ترین روزها هستید. این بازی عالی 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی به دانلود رسیده است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Zombie War Idle Defense Game تلفیقی خیلی جالب و مهیج از دسته های بازی های گوناگون از جمله استراتژیکی، برج دفاعی، مدیریتی، تفننی و کلیکر است که همگی آن ها در قالب یک دسته اصلی یعنی آرکید است. همانطور که گفتیم در بازی به سال 2113 سفر میکنید. شما در بازی  با هجوم خزنده و زامبی ها روبه رو می شوید. این نبردها تأثیرات فراموش نشدنی را برای شما به جا می گذارد. چندین نقشه پر از انواع زامبی ها وجود دارد. شما در نقش قهرمانانی تکرار نشدنی، دنیا را از دست این زامبی ها نجات دهید. برای این کار راهی جز نابود کردن گروهی این موجودات نیست. پس باید خودتان را آماده کنید تا با کمک شخصیت ها و قهرمانان متفاوت موجود در بازی، با سلاح های گوناگون و تجهیزات فراوان، به سراغ دشمن بروید و آن ها را یکی یکی نابود کنید.

هر سطح از بازی Zombie War Idle Defense Game شامل چندین موج از مردگان متحرک با سرعت بسیار بالا است که مهارت های آموزشی و استراتژیک شما را به چالش می کشد. برای اینکه بزرگترین قهرمان مدافع در این نبرد مدافع باشید، ماموریت شما شکست دادن این دشمنان وحشیانه برای جلوگیری از عفونت است. فراموش نکنید که یک تیم قوی بسازید تا شما را به مقاوم ترین تیم برای برنده شدن در این بازی تیراندازی دفاعی بیکار استراتژیک TD تبدیل کند.

جمع بندی:

از بازی هایی است که، در سبک زامبی و اکشن  است. این بازی مخصوص کسانی است که به بازی اکشن و زامبی طور علاقه دارند. شما می توانید،بازی جذاب را از فراروید دانلود کنید و لذت ببرید.

 

Zombie War Idle Defense Game
بازی Zombie War Idle Defense Game توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *