خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Bloons TD 6 مود اندروید

دانلود بازی Bloons TD 6 مود اندروید

آپدیت
Bloons TD 6
  • آپدیت
  • نسخه 35.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • قیمت 6.99
  • رای: 18
  • نظر: 0
محبوبیت 88% 88%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Bloons TD 6 در فراروید!

موضوع بازی:

بازی Bloons TD 6 محبوب و دوس داشتنی است. این بازی یک اثر دفاع از قلعه و استراتژیک است که در دوحالت کوآپ و تک نفره می تواند شما را سرگرم خود کند. بیش از ۳۷ نقشه ی چالش برانگیز در این بازی وجود دارد.برخی از آن ها اشیاء سه بعدی را در خود لحاظ کرده اند و خطای دید برای شما خواهند داشت. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.8 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

شما باید به بلونز کمک کنید تا از دژها و قلعه های خود دفاع کرده و دشمنان و متجاوزین را از سرزمین خود خارج گرداند. در بازی Bloons TD 6 شما باید با ساخت برج های جنگی در جلوی دشمنان خود بایستید. باید از رسیدن آنها به انتهای مسیر جلوگیری کنید و آنان را نابود کنید. شما همچنین می توانید با به دست آوردن پول سلاح های خود را هر جور که دوست دارید ارتقا دهید و قدرت بیشتری برای نابودسازی دشمنان داشته باشید. در بازی خبری از اورک‌ها و الف‌ها یا موجودات فضایی عجیب و غریب نیست. دشمنانی که در بازی‌های Bloons TD در مقابل‌تان قرار می‌گیرند در واقع بادکنک‌های رنگارنگی هستند که بازیکن می‌بایست به کمک میمون‌های کمانداری که در اختیارش قرار گرفته‌اند، از پیشروی‌شان در محیط نبرد جلوگیری کند.

بازی فوق دارای صد ها مرحله و ماموریت گوناگون می باشد. هر کدام از نبردهای بازی در یک نقشه‌ی منحصر به فرد شکل می‌گیرد. در هر کدام از نقشه‌های بازی یک مسیر وجود دارد که گذرگاه عبور بادکنک‌ها را نشان می‌دهد. بازیکن وظیفه دارد تا به کمک برج‌های دفاعی‌ای که به مرور و با پیشرفت در بازی Bloons TD 6 یک به یک آزاد می‌کند، از پیشروی بادکنک‌ها در این مسیر جلوگیری کند. با ترکاندن هر یک از این بادکنک‌ها یک سکه دریافت خواهید کرد. از این سکه‌ها می‌توانید برای خریداری و نصب برج‌های دفاعی در هر نبرد استفاده کنید.

جمع بندی:

همانطور کع گفتیم یک بازی فانتزی اکشن است. شما می توانید این بازی جذاب و دوست داشتنی را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *