خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Stones & Sails مود اندروید

دانلود بازی Stones & Sails مود اندروید

آپدیترایگان
Stones & Sails
  • آپدیت
  • نسخه 1.58.0
  • اندروید 4.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Stones & Sails در فراروید!

موضوع بازی:

Stones & Sails یک بازی در ژانر پازل و فکری است. بازی از استودیو بازی سازی redBit games برای دستگاه های اندروید است. در بازی با یک حماسه پازل شگفت انگیز جدید روبه رو می شوید. در این بازی وارد یک ماجراجویی بزرگ می شوید و با دزدان دریایی همراه خواهید شد. با شروع بازی سوار بر عرشه کشتی دزدان دریایی می شوید و با “کاپیتان لیزی”، “اوتاویو”، و “مارسل”، روی موج های دریا بالا و پایین می روید و هفت دریا و فراتر از آنها را می گردید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Stones & Sails به خدمه دزدان دریایی در اطراف هفت دریا می پیوندید. با کاپیتان لیزی، اتاویو و مارسل ملاقات می کنید و با آنها در یک حماسه دیوانه وار حرکت می کنید و همراه می شوید. مکان های شگفت انگیز، از جزایری که، گم شده و مکان های مرموز و عجیب را کشف کنید. این سه دوست برای بازی کردن و حل پازل های چالش برانگیز که در سفر با آنها روبرو می شوند. به تمام مغز شما نیاز دارند و شما باید فکر های خوبی را به ان ها ارائه کنید. سنگ ها را با هم تطبیق دهید و از طریق سطوح پیش بروید.

ترکیب های قدرتمندی ایجاد کنید که فقط دزدان دریایی می دانند. خدمه کاپیتان لیزی آماده سفر به سراسر جهان است. در این بازی Stones & Sails در سفر برای خرد کردن این سنگ های رنگارنگ و حرکت در این حماسه معمایی فوق العاده به کمک شما نیاز دارند. دلیل دارا بودن ماهیت پازلی، درجه سختی مراحل صعودی خواهد بود. به این ترتیب، هر مرحله از مرحله دیگر دشوار تر می شود و چالش های بیشتری را به شما عرضه می کند. در هر مرحله، اگر بتوانید بیش از ۳ آیتم را حذف کنید.

جمع بندی:

اگر شماهم به گیم پلی آسان اما چالش برانگیز و استراتژیک علاقمند هستید! می توانید،بازی Stones & Sails جذاب را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Stones & Sails
بازی Stones & Sails توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *