خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Merge Mystery: Logic Games مود اندروید

دانلود بازی Merge Mystery: Logic Games مود اندروید

آپدیترایگان
Merge Mystery: Logic Games
  • آپدیت
  • نسخه Varies with device
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی پازلی Merge Mystery در فراروید!

موضوع بازی:

Merge Mystery یک بازی پازلی و ماجراجویی جالب است. این بازی از استودیوی قبرسی F-WAY GAMES LIMITED است. یک بازی ترکیبی زیبا از سبک های ماجرایی، تفننی و پازلی است. با حفظ تعادل خوب بین این بخش های بازی، طیف گسترده تری از مخاطبین را پوشش می دهد داستان بازی Merge Mystery: Logic Games در رابطه با یک ژورنالیست جوان است که به در حین یک سفر دریایی و به خاطر یک طوفان بیهوش شده و بعد از بیدار شدن خود را در یک جزیره ناشناخته پیدا می کند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در باره بازی:

داستان بازی Merge Mystery یک خبرنگار جوان و جاه طلب با اهدافی بلند در جزیره ای مرموز فرود آمده است. با این حال، یک شهر کوچک در جزیره توسط یک عامل ناشناس نابود شد. با کاوش در جزیره و بازجویی از ساکنان آن، می توانید رمز و راز آنچه در پشت دیوارهای آن نهفته است را کشف کنید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که با منابعی که در آن پیدا می کنید، یک انجمن جدید ایجاد کنید.برای حل یک پازل، بازیکن باید اشیاء را با هم ترکیب کند. بازی دارای یک تخته بزرگ با ده ها آیتم مختلف مانند کلاه، سکه، جعبه و قلک است. بازیکنان باید مکان یکسانی را پیدا کنند و با حرکت آنها را در یکی ترکیب کنندتخریب مرموز یک خشکی بزرگ و پویا باید بررسی و درک شود تا علت آن کشف شود.

در ادامه…

این فرآیند مستلزم کاوش در خشکی غیرقابل نقشه برداری است که حاوی اسرار زیادی است. بعد از درست کردن جزیره جدید، منطقه های صنعتی و شهرها باید برای ساکنان جزیره درست شود. این شهرها باید به طور همزمان به مردم خدمت کنند. محیط بازی Merge Mystery یک جزیره کوچک با یک خشکی است. بازیکنان باید این جزیره را توسعه دهند تا قفل مناطق اضافی مانند:کارخانه ها و زمین های مسکونی را باز کنند. این مناطق به زیبایی طراحی شدند و تجربه واقعی تری را برای بازیکنان فراهم می کنند. تخته پازل دارای مجموعه متنوعی از آیتم ها علاوه بر طراحی پر جنب و جوش است. صدای بازی دلنشین و سریع است که تجربه بازی لذت بخشی را برای بازیکنان فراهم می کند.

جمع بندی:

شما اگر علاقه به این دسته از بازی های پازلی دارید، این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Merge Mystery: Logic Games
بازی Merge Mystery: Logic Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *