خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Easy Game – brain test مود اندروید

دانلود بازی Easy Game – brain test مود اندروید

آپدیترایگان
Easy Game - brain test
  • آپدیت
  • نسخه 2.32.1
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Easy Game در فراروید!+مود

موضوع بازی: Easy Game یک بازی در ژانر پازل و فکری است. این بازی توسط استودیو بازی سازی Easybrain برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید است. شما در این بازی ذهن خود را به چالش می کشید. اگر به حل معما، کوئیز یا پازل‌های منطقی علاقه دارید این بازی مخصوص شما است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

بازی Easy Game این بازی یکی از بهترین بازی های ژانر پازل و فکری است. در بازی هوش خود را تست کنید و از سرگرمی‌های فراوانِ این بازی لذت ببرید. شما باید خارج از چارچوب فکر کنید تا بتوانید قهرمان شوید. این بازی معمایی را انجام دهید و هوش خود را بسنجید. این بازی یک عنوانِ چالش‌برانگیز و سرگرم‌کننده است. دارای معماهای فراوان و حقه‌هایِ ذهنیِ فراوان می‌باشد. اگر طرفدار حل معما، سودوکو، جدول کلمات و … هستید این بازی بهترین گزینه برای شما است. این بازی به تقویتِ هوش، حافظه و خلاقیت شما کمک بسیار زیادی می‌کند.

بازی شامل ۴ بخش : آسان، متوسط، دشوار، و چالشی است.  قوانین بازی Easy Game آسان و قابل درک هستند، اما اصلاً ساده نیستند. در بخش آسان بازی مرحله ها ساده تر هستند. اما در بخش متوسط، دشوار، و چالشی رفته رفته مراحل چالش برانگیز تر می شوند. طراحی مراحل بازی به بهترین شکل ممکن است. تمام مراحل به خوبی بالانس شده اند تا به هیچ عنوان اذیت کننده نباشند. هر یک از مراحل ماجراجویی جدیدی را در خود دارد.

بازیEasy Game ویژگی های زیادی را از جمله:1_این بازی رایگان می‌باشد 2_حل کردن معماهای فریب ِ ذهن 3_مراحل و سطوحِ مختلف را تجربه کنید تا ورزشی برای ذهن‌تان باشد 4_قوه ادراک، تخیل و منطق خود را بسنجید 5_روی جزئیات تمرکز کنید و قدرت ذهن خود را تقویت کنید 6_اگر به کمک نیاز داشتید از سرنخ‌ها استفاده کنید 7_ گیم‌پلیِ ساده و روان را تجربه می کنید.

جمع بندی:Easy Game یک بازی چالشی و فکری باحال است. شما در این بازی می توانید هوش خود را بسنجید. این بازی را در فراروید به صورت رایگان می توانید دانلود کنید.

 

Easy Game - brain test
بازی Easy Game - brain test توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *