خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Pokémon GO مود اندروید

دانلود بازی Pokémon GO مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Pokémon GO
  • رای: 14
  • نظر: 0
محبوبیت 64% 64%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ماجراجوییPokémon GO در فراروید به صورت رایگان!

موضوع بازی:Pokémon GO یک بازی بسیار منحصر به فرد و ماجراجویی است. در شهر به وسیله نقشه gps به دنبال پوکمون هایی بگردید. پوکمون ها در سطح شهر پراکنده شده اند باید ان ها را پیدا کنید. سپس با کاربران که در نزدیکی شما هستند مبارزه کنید. این بازی محبوب و پرطرفدار در بین کاربران اندرویدی است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

درباره بازی:در بازی پوکمون گو( Pokémon GO) با استفاده از واقعیت افزوده ، تلاش کرده اند تا گیم پلی ، و علاوه بر آن بازی اندروید سرگرم کننده بی نظیری برای کاربران مهیا کنند. اساس بازی به شکلی است که شما باید با استفاده گوشی همراهتان به دنبال پوکمون ها بگردید و آنها را پیدا کنید. پوکمون ها موجودات کارتونی هستند که در سطح شهر یا مکان دور و بر شما پخش و پنهان هستند. شما باید آنها را پیدا کنید و برای مبارزه آماده شان کنید؛ همچنین وقتی موجود خود را آماده کردید ، می توانید با افراد نزدیک دور و بر خود مبارزه کنید.

داستان بازی Pokémon GO دقیقا به این شکل می باشد که شما با روشن کردن اینترنت و جی پی اس خود وارد خیابان ها می شوید و بازی به شما در فواصل دور و نزدیک یک پوکمون نشان میدهد. شما باید بتوانید سریعا خودتان را به آن پوکمون برسانید و آنرا پیدا کنید. اما برای تشخیص فاصله پوکمون میتوانید از ردپایی که در کنار تصویر نشان می دهد،استفاده کنید. به این شکل که اگر یک ردپا در کنار عکس دیدید یعنی پوکمون به شما نزدیک است و اگر دو یا سه ردپا در کنار عکس دیدید یعنی از شما حدودا 3 الی 4 خیابان دور تر است.

جمع بندی:بازی پوکمون گو یک بازی جذال و اعتیاد اور است. شما اگر علاقه به بازی های ماجراجویی هستید،می توانید بازی Pokémon GO را از فراروید به صورت رایگان دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *