خانه » بازی » استراتژی » دانلود Art of War – بازی استراتژیک ۴X چندنفره «هنر جنگ ۳» اندروید

دانلود Art of War – بازی استراتژیک ۴X چندنفره «هنر جنگ ۳» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Art of War 3:RTS strategy game
  • رای: 18
  • نظر: 0
محبوبیت 94% 94%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی خفن استراتژی Art of War 3 برای اندروید

درباره بازی:در میان انبوه‌ بازی‌های موبایل، بازی‌های استراتژی طرفداران بی‌شمار و منحصربه‌فردی دارند. البته موردی که در طول سال‌های اخیر و همه‌گیر شدن پلتفرم موبایل شاهدش هستیم، این است که بازی‌های زیادی در سبک استراتژی روانه بازار می‌شوند، اما از نظر کیفیت، نمی‌توانند مخاطب را راضی نگه دارند. در معرفی بازی موبایل Art of War 3 یک بازی استراتژی پرطرفدار و فوق العاده زیبا است. این بازی از استودیوی بازیسازی Gear Games برای اندرویدی ها است. بازی جذاب نسخه سوم بازی هنر جنگ است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.4 از 5 امتیاز است.

درباره بازی:شما در این بازی استراتژیک و منحصر به فرد باید فرماندهی ارتش خود را به عهده گرفته و دشمنان را با قدرت شکست دهید. شما باید تاکتیک های جنگی و راهبردهای خود را ارتقا دهید تا پیروز شوید. ارتش پیاده نظام، تانک ها، نیروی دریایی و نیروی هوایی خود را تقویت کنید و به دشمن حمله کنید. یک بازی استراتژی کلاسیک زنده با کنترل ساده برای فرماندهانی که از رو در رو شدن با دشمنان در نبرد‌های تن به تن نمی‌ترسند و جنگجو هستند.

در بازی Art of War 3 شما می توانید با دیگر بازیکنان در جنگ های PvP شرکت کنید،همچنین می توانید تاکتیک های مبارزه ای جدید را بسازید، راهبردهای پیروزی خود را ارتقا دهید، ارتش پیاده نظام، تانک ها، وسایل نقلیه زمینی، نیروی دریایی و نیروی هوایی را برای به دست آوردید. برتری بر دشمن در نبردها حرکت دهید و یک فرمانده جنگجو شوید. شما باید از میان دو جناح Confederation و Resistance یکی را به دلخواه انتخاب کنید و با ان یکی دیگر جناح به مبارزه بپردازید.

جمع بندی:بازی Art of War 3 یک بازی بسیار عالی و خفن است. بازی در بین کاربران اندرویدی در گوگل پلی میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی به دانلود رسید. شما می توانید این بازی را به صورت رایگان در فراروید دانلود کنید.

Art of War 3:RTS strategy game
بازی Art of War 3:RTS strategy game توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *