خانه » بازی » دانلود بازی شکستن شیشه – Smash Hit جدید مود اندروید

دانلود بازی شکستن شیشه – Smash Hit جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Smash Hit
  • آپدیت
  • نسخه 1.4.3
  • اندروید 2.3
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Smash Hit در فراروید! نسخه اصلی+مود

معرفی بازی: یکی از بهترین بازی های تخلیه انرژی و خشم و عصبانیت بازی Smash Hit یا شکستن شیشه است. یک بازی محبوب و پر طرفدار  در بین کاربران اندرویدی است. در این بازی شما باید با استفاده از گوی ها،شیشه هایی را که در پیش روی شماست را بشکنید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.6 از 5 امتیاز است.

بازی Smash Hit دقیق به شبیه فیلم هایی است که،سکانس های اکشن و پر هیجان همراه با موسیقی متن ارامش بخشی را دارد. این بازی به دلیل داشتن سبکی جذاب،مخاطب را به هیجان می کشد. شما در این بازی باید گوی فلزی را به سمت شیشه ها پرتاب کنید و شیشه ها را بشکنید. با این کار شما امتیاز به دست می اورید. یکی دیگر از جذابیت های این بازیT روند پر هیجان اما در عین حال ارام بازی است. شاید فکر کنید بازی بسیار ساده و راحتی باشد،اما اینطور نیست. بازی در عین سادگی چالش بر انگیز است. هرچه شما بیشتر بازی کنید لول بازی سخت تر و سخت تر می شود. این گیم پلی عالی به صورت انفرادی و افلاین است.

بازی Smash Hit از مراحل مختلفی تشکیل شدده است. شما می توانید تا 15 مرحله بازی به صورت رایگان پیش یروید. اما این بازی که 50 مرحله است و از مرحله 15 ببه بعد بازی به صورت رایگان نیست و باید هزینه پرداخت کنید. فضای و محیط بازی شما را یاد محیط های سرد و مینیمال بعضی از فیلم های علمی تخیلی می اندازد. شما چه گوی فلزی را پرتاب کنید و چه کاری را از پیش نبرید،دوربین به صورت خودکار در مسیر طراحی شده پیش می رود. بنابراین باید حواستان را جمع کنید. مواظب باشید که هیچ مانعی را از دست ندهید زیرا با از دست دادن مانع از شما امتیاز کسر می شود.

اگر شماهم به این سبک از بازی های انفرادی برای گذراندن اوقات خود را می پسندید، پیشنهاد من به شما بازی Smash Hit است. می توانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Smash Hit
بازی Smash Hit توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *