خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی مرتب سازی رنگ آب – Water Color Sort جدید مود اندروید

دانلود بازی مرتب سازی رنگ آب – Water Color Sort جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Water Color Sort
  • رای: 46
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

Water Color SortWater Color SortWater Color SortWater Color Sort

هم اکنون دانلود بازی چالشی Water Color Sort در فراروید!

معرفی بازی: Water Color Sort یک بازی پازل مرتب سازی ساده، اعتیاد آور و سرگرم کننده است. بازی برای عادت کردن به آن آسان است،اما برای متخصص شدن سخت است و ١٠٠٠ پازل وجود دارد که شما را به چالش می کشد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.6 از 5 امتیاز است.

مرتب سازی مایعات رنگی نامی از یک بازی Water Color Sort  فکری و سرگرم کننده از دسته بازی های پازلی است. این بازی از آن دسته بازی هایی است که در نهایت سادگی، روندی بسیار دوست داشتنی و جذاب را برای شما به وجود می اورد. در حقیقت باید گفت که این بازی یک عنوان تفننی است که به خاطر سبک پازلی و فکری که دارد، یک بازی جذاب است. یک بازی ساده اما در عین حال بسیار جذاب و ارامش بخش است. سازنده بازی برای توصیف این بازی خلاقانه می گوید که بازی Water Color Sort یک بازی ساده و بی پیچیدگی است.

روند آن نیز بسیار ساده و مفهومی است. اما این سادگی به منظور آسان بودن بازی نیست.  به نقل از JoyPuz این بازی می تواند توانایی های ذهنی شما به خصوص منطق را به چالش بکشد. روش بازی به این صورت است که،هر بطری شیشه ای لمس کنید تا آب در بطری دیگر بریزد. قانون این است که شما می توانید فقط در صورتی آب را درون بطری دیگر بریزید که به همان رنگ مرتبط باشد و بطری شیشه ای فضای کافی داشته باشد. اگرچه که روند بازی در ابتدا پیش پا افتاده و حتی شاید کودکانه به نظر برسد اما مکانیزم بسیار جالبWater Color Sort باعث می شود تا شما مجبور شوید از ذهن خود برای قدم های بعدی استفاده کنید.

بنابراین اگر شماهم به دنبال یک بازی بی الایش و در عین سادگی بازی جذاب هم باشد،پیشنهاد من به شما این بازی سرگرم کننده ست. شما می توانید به صورت رایگان بازی را در فراروید دانلود کمید.

Water Color Sort
بازی Water Color Sort توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *