خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی Antistress – relaxation toys جدید مود اندروید

دانلود بازی Antistress – relaxation toys جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Antistress - relaxation toys
  • آپدیت
  • نسخه 8.3.4
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی ارامش بخش Antistress – relaxation toys در فراروید!

معرفی بازی Antistress – relaxation toys: یک بازی آرامش بخش برای لحظه‌ هایی که به،حواس پرتی نیاز دارید، میتوانید از این مجموعه بازی‌ها لذت ببرید. پاپیت ها ضد استرس هستند، یکی از محبوب ترین، جالب ترین و سرگرم کننده ترین بازیهای پازلی است. این بازی  از استودیوی JindoBlu برای اندروید است. امتیازی به دست اورده این مجموعه در گوگل پلی  4.6 از 5 امتیاز است.

مجموعه ای از ابزارها و اسباب بازیهای مختلف را درون خود جای داده است. تا بتواند برای لحظاتی شما را از افکار منفی دور نگه دارد.شما در این بازی می توانید وقت خود را به خوبی بگذرانید. با بازی های مختلف در این مجموعه مانند:شیشه‌ها را تمیز کنید و یا  بطری‌ ها را با سنگ بشکنید و حتی مشماها را بترکانید  و اسنیپرز را بچرخانید

همچنین در بازی Antistress – relaxation toys  صدای زنگ بامبو را بشنوید ، با جعبه های چوبی بازی کنید ، انگشت خود را به آرامی در آب بکشید ، دکمه های ضربه بزنید ، با گچ بکشید و … به علاوه ، این برنامه کاهش استرس هر 2 هفته به طور مداوم با اسباب بازی های جدید ضد استرس به روز می شود تا به شما کمک کند اضطراب خود را با مطالب همیشه تازه ، مانند انگشت چرخان ، مکعب انگشت ، لجن و دسته ای از اسباب بازی های بدون اضطراب ، آرام کنید. هر فردی برای گذراندن زندگی پر مشغله خود به تنوع نیاز دارد. ممکن است برای شما جالب باشد برای دور کردن استرس از خود و برگشت به شرایط عادی از بازی های ضد استرس استفاده کنید. این بازی محبوب با مجموعه ای از انواع بازیهای ضد استرس است.

بنابراین اگر شماهم در بین مشغله های خود به دنبال راهی برای ارامش هستید، پیشنهاد من به شما این بازی ارامش بخش و ضداسترس است. شما می توانید به صورت رایگان بازی را از فراروید دانلود کنید و ارامش را مهمان خود کنید.

Antistress - relaxation toys
بازی Antistress - relaxation toys توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *