خانه » بازی » معمولی » دانلود بازی اشیاء پنهان: پیدا کردن بازی ها جدید مود اندروید

دانلود بازی اشیاء پنهان: پیدا کردن بازی ها جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Hidden Objects
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.50
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود نسخه 1.7.50 بازی معمایی  اشیاء پنهان در فراروید!

معرفی بازی : یک بازی کاملا سرگرم کننده و پازلی است. بازی اشیاء پنهان ازاستودیوی CASUAL AZUR GAMES در دسته بازی های پازلی و معمایی است. قالب اصلی تم و درون مایه های داستانی این نوع بازی ها نیز به ماجراهای مرموز، اسرارآمیز، پلیسی و کارآگاهی و جنایی مربوط می شود. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.5 از 5 امتیاز است. در این بازی ها مراحل اصلی به شکلی دنبال می شوند که هر مرحله یک تصویر خاص خواهد بود. جالب است بدانید که این تصاویر همگی نقاشی های دستی هستند و تقریباً همه استودیوهایی که این نوع بازی ها را می سازند، با کمک نقاشی های معمولی این تصاویر را خلق می کنند.

در بازی اشیاء پنهان شما در نقش شخصیت اصلی بازی که به نوعی یک کارآگاه به حساب می رود، مأمور می شوید تا به نقاط مختلفی سفر کنید و پازل هایی معمایی را حل کنید. بخش اصلی بازی های سبک Hidden Objects به پیدا کردن آیتم های مخفی در تصویر مربوط می شود. اشیاءی موردنظر بازی  برای جستجو در زیر بازی برای شما نمایش داده می‌شوند. شما .ظیفه دارید که، در سریع‌ترین زمان ممکن همه آن‌ها را در محل مورد نظری که هستید پیدا کنید. مراقب باشید، اشیا پنهان می توانند در هر کجای محل مورد نظر باشند. این تصاویر معمولاً شلوغ هستند و چیزهای زیادی در آن ها وجود دارد. هدف از این کار این است که پیدا کردن آیتم های خاص و کوچک تر کار سختی باشد.

شما در این بازی با یک ماجراجویی با موسیقی متن و گرافیک خیره کننده ای روبه رو خواهید شد. یک بازی فکری عالی برای هم سنین است. بنابراین بازی اشیاء پنهان یم بازی عالی برای تقویت ذهن و هوش و ذکاوت شما است. شما می توانید بازی را به صورت رایگان در فراروید دانلود کنید و لذت ببرید.

Hidden Objects
بازی Hidden Objects توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *