خانه » برنامه » روش زندگی » دانلود برنامه Princess Bella Braid hairstyle جدید مود اندروید

دانلود برنامه Princess Bella Braid hairstyle جدید مود اندروید

آپدیت
Princess Bella Braid hairstyle
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Princess Bella Braid hairstylePrincess Bella Braid hairstylePrincess Bella Braid hairstylePrincess Bella Braid hairstyle

دانلود بازی دخترانه  Princess Bella Braid hairstyle در فراروید!

معرفی بازی: بازی ارایشگاه پرنسس همنیطور که از اسمش مشخص است،یک بازی دخترانه ای ارایشگاهی است. شما در این بازی صاحب یک ارایشگاهی هستید که،هر روز مشتریانی متفاوتی دارید که، باید هر انتظاری که ازتان دارند را براورده کنید. امتیاز به دست اورده Princess Bella Braid hairstyle از گوگل پلی 4.1 از 5 امتیاز است.

در بازی Princess Bella Braid hairstyle همه به دنبال یک سالن زیبایی برای انجام انواع خدمات زیبایی هستند.ارایش و میکاپ در بین دختران بسیار محبوب است و همه به دنبال یک ارایشگاه خوب هستند. شما باید بتوانید خود را ارتقا دهید و معروف شوید. شما مشتریان بسیار زیادی را دارید به همین دلیل نام ارایشگاهتان  همه جا پیچیده است. شاهزاده خانم های کوچک به دنبال ارایشگاهی هستن که مدل موهای بافتنی شان شبیه ادم های معروف و سلبریتی ها باشد. شما باید به روز ترین ارایش ها و مدل موها را بلد باشید. شما برای داشتن ظاهری زیبا و درخشش در مهمانی باید به یک ارایشگاه خوبی بروید.

بازی‌های مد همان چیزی است که دختران کوچک ما این روزها به دنبال آن هستند و ما چند بازی مد ارایشگاهی واقعاً هیجان‌انگیز داریم که می‌توانند یک آرایشگر فوق‌العاده مو باشند و همان طور که دوست دارند به شاهزاده خانم ستاره مد مورد علاقه خود مدلی بدهند و اه ها را به یک ستاره تبدیل کنند.در این بازی شما باید برای شاهزاده خانم ها یک مدل مو بافتنی بسیار زیبا و کن نظیر درست کنید که همه بعد از دیدن مدل موهایشان انگشت به دهان بمانند. در بازی شما علاوه برمو باید خدمات ارایشی و میکاپ بسیار عالی را بتوانید به مشتریان ارائه کنید و ان ها را راضی نگه دارید.

بنابراین اگر شما علاقمند به دسته بازی های ارایشگاهی و سالن داری هستید، پیشنهاد میکنم که بازی ارایشگاه پرنسس را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

Princess Bella Braid hairstyle
برنامه Princess Bella Braid hairstyle توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *