خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی The Lord of the Rings: War جدید مود اندروید

دانلود بازی The Lord of the Rings: War جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
The Lord of the Rings: War
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 87% 87%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 1.0.275215بازی محبوبThe Lord of the Rings در فراروید!

معرفی بازی: یکی از پرطرفدار ترین و خفن ترین بازی سرگرم کننده است. ارباب حلقه ها که فیلمش هم موجود است. شما باید نقش کاملاً جدیدی از “رنجر” را به عهده بگیرید و اعتبار خود را در سراسر سرزمین ایجاد کنید. بازی از استودیوی معروف و خوش نام NETEASE GAMES است. امتیاز به دست اورده بازی  The Lord of the Rings در گوگل پلی 4.1 از 5 امتیاز است.

درباره بازی : بازی بر اساس ارباب حلقه ها نیست. اما یکی از بهترین محصولات ترکیب شده فانتزی جی ار ار تالمیت نویسنده مشهور ارباب حلقه ها  این بازی است. استراتژی بازی رایز تو وار است که مخصوص گوشی های اندروید است. داستان بازی حماسه قدیمی و دوستی باشکوه است. یک جنگ جدید در افق و سرنوشت میانه اکنون به دست شما است. در رایز تو وار باید در اول یک جهبه مد نظر خود را انتخاب کنید.ارتش های مختلفی وجود دارد که، همه بر اساس دنیای حلقه ها است.

شما باید در بازی The Lord of the Rings ارتش خود را انتخاب کنید و باید فرمانده ای مخصوص خود را داشته باشید.در این بازی شما می توانید هم در نقش شخصیت مثبت و یا منفی باشید و خط داستانی خود را شروع کنید.شما با شروع بازی  یکی از پادشاهی های مختلفی که در کنارهم وجود دارد را انتخاب می کنید. مثل پادشاهی انسان ها،رنجرها،الف ها و نیروهای شیطانی سایرون مثل ایزنگارد می شود. یکی از جذابیت های بازی می توان به حضور شخصیت محبوب ارباب حلقه ها مثل اراگون،گاندالف،فردو و… اشاره کرد.

 

جمع بندی: بنابراین همه ارباب حلقه ها را می شناسند. یک بازی فرمانروایی عالی و با کیفیت است. به علاقمندان این دسته از بازی پیشنهاد میکنم که این بازی  را از فراروید به صورت رایگان دانلود کنند.

The Lord of the Rings: War
بازی The Lord of the Rings: War توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *