خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی Oddmar جدید مود اندروید

دانلود بازی Oddmar جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Oddmar
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 0.110 بازی ماجراجویی Oddmar  در فراروید!

معرفی بازی: Oddmar یک بازی فوق العاده دوس داشتنی و سرگرم کننده است. این بازی محصول عالی استودیوی mobge کشور ترکیه است که،بسیار خلاق و مهیج است.ادمار از دسته بازی های قابل تحسین است. بازی یک داستان بی نظیر و طراحی جذاب و عالی در کنار گیم پلی سرگرم کننده و فانتزی اش دارد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.6 از 5 امتیاز است.

داستان بازی: بازی Oddmar داستانی  از یک وایکینگ قهرمان است .ادمار یک زندگی سختی را گذرانده و به یک قهرمان تبدیل می شود. آدمار وقتی کودک بود، پدر و مادرش را از دست می دهد. بهترین و تنها همدم او یک دوست قدیمی به نام Vaskr بود که او نیز به دستور شاه وایکینگ ها ترور می شود. آدمار  تنها، افسرده و نا امید می شود. در یکی از روزها ادمار خواب میبیند که،یک موجود افسانه به جنگل امده است. ان موجود به ادمار می گوید که اگر بتوانی یک ماموریتی را که به تو داده می شود انجام بدهی. می توانی به سرزمین Valhalla یا همان بهشت وایکینگ ها جایی که Vaskr و پدر و مادرش نیز در آنجا هستند بروی.

ادمار از خواب بیدار می شود، میبیند که فقط یک خواب نبوده است، تصمیم میگیرد خوابش را عملی کند. در بازی  Oddmar شما  نقش شخصیت اصلی هستید  باید پا به یک ماجراجویی شگفت انگیز بگذارید. نه تنها برای رسیدن به هدف خودتان بلکه برای نجات دادن جان مردم شهر را از دست دشمنان و پاشاه بی لیاقت نجات دهید.

جمع بندی:یک بازی فوق العاده و جدید و متنوع است. در این بازی شما با ماجراهای جدیدی روبه خواهی شد.من به شم علاقمند به بازی های فانتزی این بازی را پیشنهاد میکنم . شما می توانید بازی Oddmar  را به صورت رایگان از سایت فراروید دانلود کنید و لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *