خانه » برنامه » بهداشت و تناسب اندام » دانلود برنامه Home Workout – No Equipment جدید مود اندروید

دانلود برنامه Home Workout – No Equipment جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Home Workout - No Equipment
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Home Workout - No EquipmentHome Workout - No EquipmentHome Workout - No EquipmentHome Workout - No Equipment

هم اکنون دانلود نسخه  1.2.3 نرم افزار ورزشی عالی   Home Workout در فراروید!

معرفی برنامه: شاید شماهم دوست داشته باشید در خانه ورزش کند اما نفهمید چه گونه؟ به چه صورتی  که مانند باشگاه مفید باشد. برنامه Home Workout که یک برنامه برای ورزش در خانه چه با وسیله و چه بدون وسیله است. این ورژن برای اقایون است و اما برای خانوم ها در سایت فراروید می توانید دانلود کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.9 از 5 امتیاز است.

درباره برنامه : این برنامه بسیار کامل و درست جامع است. شما با نصب این برنامه می توانید، اندام ایده ال خود را در خانه به دست اورید. شاید شما هم وقت رفتن به باشگاه و یا هزینه ان را نداشته باشید. جای نگرانی نیست زیرا که ما برای  شما برنامه عالی Home Workout که مانند یک مربی بالای سر شما است را اورده ایم. با ورود به این برنامه شما اطلاعات خود را مانند اسم، قد، وزن، وزن ایده ال خود را ثبت مکنید، تا برنامه در خود ثبت کند و بسته به مشکلات شما یا توانایی هایتان به شما برنامه ورزشی ارائه میکند. از ویژگی های این برنامه این است که اگر میخواهید در قسمتی از بدن خود متمرکز باشید مانند شکم، بازو و… در گزینه های قسمتی را که میخواهید متمرکز باشید را علامت می زنید. ورزش ها هم متناسب با همان قسمت از بدن شما ارائه می شود.

جمع بندی: برنامه Home Workout یکی از بهترین برنامه و نرم افزار برای ورزش در خانه است. شما هر قابلیتی را که فکر میکنید ممکن است لازم داشته باشید را در این برنامه خواهید دید. یک نرم افزار بسیار کامل ورزشی برای اقایان است. شما می توانید این برنامه را در سایت خوب ما فراروید  به صورت رایگان دانلود کنید و به اندام ایده ال خود برسید.

Home Workout - No Equipment
برنامه Home Workout - No Equipment توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *