خانه » برنامه » روش زندگی » دانلود برنامه Pinterest ‏ جدید مود اندروید

دانلود برنامه Pinterest ‏ جدید مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Pinterest ‏
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 11
  • نظر: 0
محبوبیت 72% 72%

اسکرین شات ها

Pinterest ‏Pinterest ‏Pinterest ‏Pinterest ‏

هم اکنون دانلود جدید ترین نسخه ، Pinterest در فراروید!

معرفی برنامه:  Pinterest یک برنامه پر از میلیون ها عکس است. می‌تواند تبدیل به یک سرگرمی جذاب برای شما شود. اگر شما هم به دیدن تصاویر با موضوعات مختلف علاقه دارید، برنامه پینترست به مانند یک اپ خفن برای شماست. یک شبکه ی اجتماعی دوست داشتنی، جالب و محبوب برای اشتراک گذاری تصاویر شما است.

پینترست رسالت اصلی و ابتدایی خود به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس‌محور را حفظ کرده است. همین حالا هم اولین کاربرد آن غرق شدن در دنیایی پر از عکس عظیم از عکس‌های مختلف با موضوعات گوناگون است. امتیاز به دست اورده Pinterest در گوگل پلی 4.6 از 5 امتیاز است.

درباره برنامه:در Pinterest ‏ ، برای هر کاری که دوست دارید، می توانید از انواع عکس ها با موضوعات مختلف الهام بگیرید. میلیاردها ایده را می توانیدجستجو کنید تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. واحد دنج خود را طراحی کنید، دیزاین خانه تان را بچینید، عکس بکگراند و  یا ست استوری و پست برای زیباتر شدن پیجتان پیدا کنید. طراحی پینترست هر کاربری را قطعا مجذوب خود خواهد کرد و ظاهری زیبا و لذت بخش را دارد.

پرینترست ‏ را می توان بهترین منبع برای دسترسی به عکس های دلخواه با بالاترین کیفیت ممکن دانست. در کل هدف اصلی پینترست، به اشتراک گذازی عکس های متفاوت و با موضوعات مختلف است. شما میتوانید با سرچ کردن و یا گذاشتن عکس چیزی را که می خواهید، تمام عکس های مربوط و  مشابه ان را دریافت میکنید.

جمع بندی : یک برنامه عالی برای تولید محتوا، ایده برای دیزاین خانه و..، برای بکگراند،کاور و… است. یک برنامه عالی با بیش از میلیون ها عکس متفاوت در هر موضوعی که شما بخواهید. این برنامه بیشتر مورد استفاده دختران قرار میگیرد. اگر تا به حال Pinterest ‏را نداشته اید پیشنهاد میکنم که، حتما این برنامه را  از فراروید به صورت رایگان نصب کنید زیرا که، بسیار کاربردی است.

Pinterest ‏
برنامه Pinterest ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *