خانه » بازی » ماجراجویی » دانلود بازی فرار ترسناک Scary Horror Escape Room جدید مود اندروید

دانلود بازی فرار ترسناک Scary Horror Escape Room جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Scary Horror Escape Room Games
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 66% 66%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ترسناک و هیجانی Scary Horror Escape در فراروید!

معرفی بازی: فرار ترسناک Scary Horror Escape، یکی از بازی های استودیوی بازیسازی روسی AAA Adventure games که برای سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو جزو استودیو های فعال در موزه ساخت بازی های پازلی معمایی است. این بازی یک فرار از ماجراجویی، هیجان و ترسناک است. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.1 از 5 امتیاز است.

درباره بازی Scary Horror Escape : همانطور که در بند اول گفتیم؛ یک بازی ترسناک و معمایی است. یکی از ویژگی های بازی که، باعث متمایز شدن بازی از بقیه بازی های دیگر است، خط داستان باحال و جالب بازی است. این بازی داستان واقع گرایانه ای دارد برعکس دیگر بازی های ترسناک که، خط داستان تخیلی را دارند. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی هستید. داستان بازی به این صورت است که، در روز تولدتان هدیه ای از دوست خود دریافت می کنید. هدیه، یک بلیط از مجموعه اتاق فرار ترسناک است. شخصیت بازی کمی تردید دارد برای رفتن به اتاق، اما این ریسک را می پذیرد.

وقتی شما وارد بازی می شوید، با مسئول اتاق روبه رو می شوید. او از شما می خواهد که توافقنامه را بخوانید و امادگی خود را اعلام کنید. شخص مسئول به شما می گوید که انجام دادن بازی Scary Horror Escape بسیار ترسناک است و اگر نتوانید فرار کنید، کشته می شوید. از شما می خواهد که اگر قبول دارید به اتاق بروید، این توافقنامه را امضا کنید. با ورود به بازی شما با پازل های متفاوتی رو به می شوید. برای گذر از مرحله به مرحله های بعد باید پازل هارا به درستی حل کنید.

جمع بندی: یک بازی خوب و عالی معمایی است که شما را به وجد خواهد اورد. اگر شما علاقه به دسته بازی های معمایی و ترسناک دارید، بازی Scary Horror Escape در فراروید به صوت رایگان دریافت کنید.

Scary Horror Escape Room Games
بازی Scary Horror Escape Room Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *