خانه » بازی » استراتژی » دانلود بازی Grand War: Rome Strategy Games جدید مود اندروید

دانلود بازی Grand War: Rome Strategy Games جدید مود اندروید

آپدیترایگان
Grand War: Rome Strategy Games
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 90% 90%

اسکرین شات ها

Grand War: Rome Strategy GamesGrand War: Rome Strategy GamesGrand War: Rome Strategy GamesGrand War: Rome Strategy Games

هم اکنون دانلود نسخه 505 بازی استرلتژی سرگرم کننده Grand War در فراروید!

معرفی بازی : نبرد امپراطوری روم یک بازی  استراتژی و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی JOYNOWSTUDIO است. فرماندهی، استراتژی فوق العاده خود را برای یک سفر هیجان انگیز شروع کنید. در طول بازی و این سفر جنگی سزار، اسکیپیو، هانیبال و ژانرال های افسانه ای برای شما می جنگند. امتیاز به دست اورده بازی Grand War در گوگل پلی 4.9 است.

درباره بازی: بازی Grand War همانطور که از اسمش مشخص است، یک بازی کاملا استراتژی است که در این بازی شما نقش یکی از بزرگترین فرماندهان جنگی ارتش امپراطوری روم باستان هستید. شما باید برای شکوه و افتخار سرزمین رم دلورانه بجنگید. شما در دوره زمانی حکومت جولیو سزار که از دیکتاتورهای تاریخ بشریت است، بازی میکنید. جولیو دیکتاتوری جزو کسانی بود که، همیشه به دنبال گسترش دادن مرز های امپراطوری رم بوده است. به هر قیمتی میخواست که رم را گسترش دهد حتی با خیانت به اطرافیانش برای ماندن و داشتن قدرتش تلاش کرد.

اما سزار موفق نبود که رم را گسترش دهد. حال نوبت شما است که جای سزار را پر کنید و بتواندی امپراطوری رم را در بازی Grand War به درستی گسترش دهید. شما باید نیروهای نظامی خود را اماده کنید،و ان ها را به نبردی پر از هیجان در راستای بازسازی تاریخ  بپردازید. شما در این بازی با انواع تجهیزات نظامی و واقعی ان دوران از اروپا سروکار دارید. تولید منابع، ساخت و ساز، اموزش دادن به سربازها و اتخاذ تصمیم گیری از وظایف شما در بازی است.

 

جمع بندی: امپراطوری رم یکی از بازی های استراتژی و فرماندهی بسیار خفن است. شما باید برای گسترش قلمرو خود تلاش کنید و نیروهای خود را برای نبرد های مهیج و سخت اماده کنید. شما می توانید بازی Grand War را به صورت رایگان از فراروید دانلود کنید.

Grand War: Rome Strategy Games
بازی Grand War: Rome Strategy Games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *