خانه » بازی » معمایی » دانلود بازی گلخان – بازی شلیک به توپ جدید مود اندروید

دانلود بازی گلخان – بازی شلیک به توپ جدید مود اندروید

آپدیت
گلخان - بازی شلیک به توپ
  • رای: 5
  • نظر: 1
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 4.4.0 بازی سرگرم کننده گلخان  در فراروید!

معرفی بازی

گلخان یک بازی جدید و متفاوت است. یکی از بهترین بازی های هیجان انگیز در سبک بازی های شلیک توپ به رنگ ها است. بازی به این صورت است که شما باید توپ های رنگی را به توپک یا حباب های همرنگش، شلیک کنید. یک بازی اعتیاد اور و سرگرم کننده ایرانی است که، برای اندرویدی ها منتشر شده است. شما در این بازی تجربه های جدید را به دست می اورید و با فضای جدید تری رو به رو می شوید. حتی شما تجربه سفر به شهرهای ایران را به دست می اورید. به دست اورده  سات امتیاز چشم گیر 4.1 از 5 امتیاز را از گوگل پلی.

توضیحات بیشتر

در این نسخه از بازی گلخان  باید توپ را هدف بگیرید و به سمت حباب های همرنگش شلیک کنید تا حباب ها دسته به دسته منفجر شوند. بازی به صورت غیر انلان است. در بازی در هر مرحله کلی چالش های متفاوت وجود دارد. در ابتدا ،بازی اسان است اما،با بالا رفتن هر درجه و سطح شم،ا با گذر از مرحله قبلی باعث ارتقا شما می شود. بازی هم سخت تر و سخت  و چالشی تر می شود.

شما با هدف گیری درست توپ را به سمت حباب های هم رنگ و هم شکل پرتاب کنید و ان ها را منفجر کنید. شما می توانید از قابلیت بمب های تقویت کننده برای رد شدن از مراحل سختی که  گیر افتاده اید، استفاده کنید. در این بازی خود را به چالش بکشید و از مهارت و استراتژی های خود به خوبی استفاده کنید. در حین بازی باید سکه به دست اورید و برای تقویت و قدرت خود از بسته های ویژه خرید کنید. بازی بسیار راحت است وقتی توپک مورد نظر رنگی،مثلا توپک سبز امد  باید به سمت حباب های سبز پرتاب کنید تا ان ها منفجر شوند.

جمع بندی

از دسته بازی پازلی و هیجان انگیز،ماجراجویی است.در هر مرجله هزار پازل و طرح چالش برانگیز وجود دارد که باید ان ها را حل کنید. بازی گلخان به طور کلی یک بازی سرگرم کننده برای تمام سنین است. شما می توانید این بازی را در فراروید به صورت رایگان دانلود کنید.

گلخان - بازی شلیک به توپ
بازی گلخان - بازی شلیک به توپ توسط سپر امنیتی تایید شده
  1. لطفا بازی را آپدیت کنید قدیمی هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *