خانه » بازی » معمایی » Farmscapes – دانلود بازی مدیریتی-پازل-تطبیق‌ساز “مزرعه دار” اندروید

Farmscapes – دانلود بازی مدیریتی-پازل-تطبیق‌ساز “مزرعه دار” اندروید

آپدیترایگان
Farmscapes ‏
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.4.6.4
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 1
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود نسخه 2.5.1.0 بازی سرگرم کننده Farmscapes  در فراروید!

معرفی بازی :مزرعه داری و داشتن مزرعه یک عنوان دوس داشتنی و بسیار سرگرم کننده از دسته بازی مدیریتی پازلی است. این بازی Farmscapes   محبوب را استودیوی بازیسازی PLAYRIX که یک استودیوی محبوب و خلاق ایرلندی است،منتشر کرده است.بازی به دست اورده است، امتیاز خیلی خوب   4.6 را از 5 امتیاز در گوگل پلی.

 

درباره بازی :شما  در بازی Farmscapes در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی ماری هستید. ماری یک خانم سرزنده و فعال و پرشوق است.ماری ناگهان تصمیمی می گیرد! تصمیم می گیرد که یک مزرعه متروکه و قدیمی که ده سال است در بیرون رها شده است را بخرد. و بعد انجا را دوباره راه اندازی کند و  مزرعه ای باشکوه را بسازد.در این ماموریت بزرگ و سخت باید به ماری کمک کنید تا بتواند قسمت های مختلف مزرعه را به،بهترین شکل ممکن راه اندازی  کند. شما ماموریت های بزرگ و چالشی را مثل بازسازی محیط،کاشت گیاهان،بازسازی انبار،حیوانات اهلی را بر عهده دارید. در این ماموریت شما تنها  نیستید،دوستان و همراهانی را در بازی نیز دارید که،در انجام کارها به شما کمک میکنند.در بازی Farmscapes علاوه بر شخصیت های اصلی، شخصیت  های متنوع دیگری هم  وجود دارد که، هر کدام داستان های خاص خودشان را دارند. سازنده بازی برای جذاب تر شدن بازی،مزرعه دار با شخصیت پردازی  های مختلف و داستان های مرتبط به یکدیگر را دارند.تا در کنار بازی از داستان بازی لذت ببرید.بازی کاملا انلاین بوده و اجرا و بالا امدن هر  قسمت نیاز به  اینترنت دارد.

 

جمع بندی: بازی مزرعه که یک بازی پازلی است. یک بازی سرگرم کننده با ایتم های مختلف برای برپاسازی یک متروکه قدیمی است. این بازی مخصوص  کودکان و نوجوانان است .شما می توانید بازی را به صورت رایگان از  فراروید دانلود کنید.

Farmscapes ‏
بازی Farmscapes ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده