خانه » بازی » اکشن » دانلود Tank Battle Heroes – بازی اکشن “قهرمانان نبرد تانک ها” اندروید

دانلود Tank Battle Heroes – بازی اکشن “قهرمانان نبرد تانک ها” اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Tank Battle Heroes: World War
  • آپدیت
  • نسخه 1.19.2
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی مهیج Tank Battle Heroes برای اندروید

Tank Battle Heroes – قهرمانان نبرد تانک ها!عنوان یک‌ بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز از استودیوی موفق T-Bull می باشد. این استودیو موفقبازی های زیادی را از جمله مثل Best Sniper: Shooting Hunter 3D ، Road Racing: Traffic Driving و یا Nitro Racing GO  منتشرکرده است. در این بازی جذاب شما باید با تانکی که در اختیار دارید وارد نبردها شوید و با تانک های دشمنان به مبارزه کنید. تمام تلاش خود را بکنید بتوانید تانک های دشمنان را نابود کنید. امتیاز به دست آورده این بازی جذاب در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی به صورت آنلاین و‌رقابت های PvP می باشد و شما همزمان به صورت آنلاین با کاربران رقابت می کنید. طراحی بازی همه به صورت اکشن و زدوخورد می باشد. همه چیز کاملا مهیج و جذاب است. این بازی به معنای واقعی یک بازی بسیار هیجان انگیز و‌ جذاب است.‌ طراحی بازی و مانور آن بیشتر برروی جنگ جهانی دوم می باشد. در بازی تانک های متنوعی مانند تانک های قدیمی در جنگ جهانی دوم و تانک های مدرن و جدید وجود دارد. اگر به بازی های جنگی با تانک علاقه دارید،بازی Hills of Steel را امتحان کنید.

 حال شمامی‌توانید از بین تانک هایی که در بازی موجود است،یکی را انتخاب کنید و وارد مبارزات و نبردها شوید. نمای بازی از بالا و سوم شخص است که شما می‌توانید به راحتی تانک خود را حرکت دهید و کنترل داشته باشید. شما باید تانک خود را کنترل کنید و مواظب شلیک دشمنان شوید. بسیار مراقب باشید تا از حمله و شلیک دشمنان در امان بمانید. هدف درست بگیرید و تانک دشمنان را نابود کنید. به توانایی های خود اعتماد کنید و مهارت های خود را نشان دهید. اکنون می توانید نسخه اصلی این بازی را از فراروید دانلود کنید و از بازی لذت ببرید.

Tank Battle Heroes: World War
بازی Tank Battle Heroes: World War توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *