خانه » بازی » اکشن » دانلود Pico Tanks – جدید بازی اکشن «نبرد تانک‌های پیکو» اندروید

دانلود Pico Tanks – جدید بازی اکشن «نبرد تانک‌های پیکو» اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Pico Tanks: Multiplayer Mayhem
  • آپدیت
  • نسخه 59.0.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Pico Tanks: Multiplayer Mayhem برای اندروید

Pico Tanks: Multiplayer Mayhem – تانک های پیکو: نبرد چندنفره! عنوان یک بازی اکشن و سرگرم کننده از استودیوی استرالیایی Panda Arcade برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بازی چند نفره و بسیار جذاب است که شما وارد یک دنیای جذاب فانتزی می شوید. شما و دیگربازیکنان از سراسر دنیا باهم به رقابت و نبرد می پردازید. امتیاز به دست آورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

این بازی اکشن است که روند کلی آن شامل رقابت های 3v3 یا سه به سه به صورت گروهی است. شما و سایر بازیکنان در بازی در یک نقشه قرار دارید و باید با هم تیمی های خود نیروهای مخالف دشمن را شکست دهید و آن ها را از بین ببرید. هر راند بازی یک زمان مشخصی دارد و در آن زمان مشخص هر تیمی که بیشتر بتواند کشتار داشته باشد برنده بازی می شود. بازی دارای مدهای مختلف است و هر کدام از مدهای بازی بسیار هیجان انگیز و جذاب است.

مدهای بازی:فتح پرچم،انتقال محموله دو مد بازی است. در مد اول شما باید از یک منطقه ای که در آن پرچم قرار دارد،شما باید از پرچم مراقب کنید و از حمله دشمن به آن جلوگیری کنید. برای این کار باید سعی کنید دراطراف پرچم باشید و به محض نزدیک شدن حریف ها آن ها را نابود کنید. در همین مد، اگر در طرف دیگر باشید، باید سعی کنید به منطقه مشخصی که در آن یک پرچم قرار دارد نزدیک شوید و در محوطه مربوطه ایستادگی کنید تا آن پرچم را فتح کنید.

مد دیگر بازی، انتقال محموله است که بسیار جذاب است. در آن باید یک محموله را از یک نقطه به نقطه ای دیگر در نقشه برسانید. در بین مسیر شما دشمنان شما سعی میکنند که شما یا هرکدام از تانک های حمل محموله را مورد هدف قرار دهند و آن را برای خود بگیرند. تلاش کنید تا در کمترین زمان ممکن دشمنان را از بین ببرید و وظیفه خود را انجام دهید. این بازی گرافیک بسیار جذابی دارد و قابلیت های فراوانی دارد.اکنون می توانید نسخه اصلی بازی را از فراروید دانلود کنید.

توجه:این بازی در مرحله Pre-register قرار دارد و هنوز نسخه نهایی آن به صورت عمومی منتشر نشده است. به همین خاطر ممکن است این بازیروی بعضی از دستگاه ها به درستی اجرا نشود.

Pico Tanks: Multiplayer Mayhem
بازی Pico Tanks: Multiplayer Mayhem توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *