خانه » برنامه » شبکه اجتماعی » دانلود برنامه ویراستی – Virasty؛ توییتر ایرانی برای اندروید و آیفون

دانلود برنامه ویراستی – Virasty؛ توییتر ایرانی برای اندروید و آیفون

جدیدرایگان
Virasty
  • رای: 16
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

VirastyVirastyVirastyVirasty

نسخه جدید برنامه ویراستی – Virasty ورژن ایرانی توییتر!

برنامه ویراستی – Virasty یک برنامه جدید من باب اشتراک گذاری متن های کوتاه و چندرسانه ای برای سایر کاربران می باشد که توسط سازنده پیام رسان ایرانی گپ برای کاربران اندروید و آیفون و نسخه تحت وب منتشر شده است. این برنامه که به ظاهر کپی برابر اصل توییتر است را میتوان به عنوان یک جایگذین لایق داخلی معرفی کرد، چرا که در نظر های مختلف مثل ترندیگ و هشتگ ها و.. که چه بسا ظاهر آن هر آن بروز و یونیک تر میشود و خود را از توییتر جدا میکند. این برنامه در حال حاضر حدود بیش از ۱۰۰ هزار نصب داشته و امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ رو بین کاربران به دست اورده است.

ویراستی با بروزرسانی های مداومی که ارائه می دهد و همچنین حل مشکلات نرم افزاری، بزودی جایگزین مناسبی برای توییتر خواهد شد! یک ویژگی هیجان انگیز این برنامه، ارائه بروزرسانی خودکار است. با این قابلیت، ویراستی می تواند به دستور شما و بصورت مستقیم، اپلیکیشن را بروزرسانی کند. شبکه اجتماعی ویراستی با حجم کم، سرعت بالا و بهره مندی از محیط کاربری زیبا و روان برای مخاطبان فارسی زبان، مورد توجه بسیار از کاربران گرفته است که روز به روز به تعداد کاربران آن نیز افزوده می شود.

اگر به دنبال یک شبکه اجتماعی محتوا محور و سالم هستید که در آن بتوانید گفتگوی های تاثیر گذار داشته باشید، از طرف فراروید ویراستی را به شما پیشنهاد می کنیم. هم اکنون می توانید بروزرسانی جدید برنامه ویراستی را با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها از فراروید دانلود و استفاده کنید. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *