خانه » برنامه » شبکه اجتماعی » دانلود برنامه Plato – Games & Group Chats مود اندروید

دانلود برنامه Plato – Games & Group Chats مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Plato - Games & Group Chats
  • رای: 13
  • نظر: 0
محبوبیت 92% 92%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود اپلیکیشن مینی گیم Plato در فراروید!

موضوع بازی:

Plato بازی ها و چت های گروهی عنوان شبکه اجتماعی محبوبی است. در طی سال های اخیر با پیشرفت زیادی در بین هواداران بازی های آنلاین همراه بوده است. این اپلیکیشن که درواقع یک Social Media چندمنظوره است، پکیجی جذاب از ده ها بازی گروهی و آنلاین است که در قالب یک اپلیکیشن اصلی است. در این اپ با بیش از 30+ بازی گروهی آنلاین جالب و گروه های چت انلاین است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 4.0 امتیاز است.

در ادامه…

در طراحی برنامه Plato به حریم خصوصی افراد اهمیت زیادی کرده اند. به همین دلیل برای استفاده از پلاتو ، آدرس ایمیل یا شماره تلفن درخواست نمی شود جز در حالت اختیاری. علاوه بر این ، مکالمات مستقیم افراد با یکدیگر در جایی ذخیره نمی شوند.

شما با نصب و ملحق شدن به جامعه یک میلیونی پلاتو می توانید با کاربران مختلف از سراسر دنیا در ارتباط باشید. می توانید با آن ها به صورت انفرادی یا گروهی چت کنید و از همه مهمتر و جذاب تر، پلاتو دارای بیش از 30 بازی چندنفره مینی گیم از جمله: فوتبال روی میز، گرگینه، استخر، اوچو، مینی گلف، سرمایه گذاری، توطئه، 4 بازی پشت سر هم، نبرد دریایی، مین روب، Go Fish، BS، Zombie!، Draw Together، Dots & Boxes، Ludo است. ، ادبی، شطرنج، دو بزرگ، پارتی تاس، دومینو، کارت راک، لانه قاچاقچیان، چکرز، ریورسی، پیک، تخته نرد , …است.

ویژگی های بازی Plato : در گروه ها با هم جمع شوید و گفتگو کنید، پیدا کردن دوست جدید در برنامه، رقابت با یکدگیر برای گرفتن بالاترین امتیاز ممکن، بازی های هیجان انگیز و…

جمع بندی:

بنابراین پلاتو یک اپلیکیشن بسیار کامل است. اگر شماهم حوصله ندارید که انواع بازی ها را روی گوشی خود نصب کنید! با دریافت پلاتو از فراروید یک مجموعه کامل را از انواع بازی ها را خواهید داشت.

Plato - Games & Group Chats
برنامه Plato - Games & Group Chats توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *