خانه » برنامه » شبکه اجتماعی » Plato – دانلود بازی پلاتو: شبکه اجتماعی بازی‌های گروهی آنلاین اندروید!

Plato – دانلود بازی پلاتو: شبکه اجتماعی بازی‌های گروهی آنلاین اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Plato - Games & Group Chats ‏
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود شبکه اجتماعی،بازی گروهی Plato برای اندروید!

Plato پلاتو! عنوان یک مجموعه از بازی های گروهی و انفرادی را برای کاربران خود فراهم اورده است. این اپلیکیشن بازی های متفاوت را با انواع سلایق در خود دارد و مخاطبان بسیار زیادی در تمام سنین را به خود جذب کرده است. با این برنامه شما میتوانید ارتباط را در هنگام بازی با همه افراد در سرار جهان برقرار کنید. علاوه بر قابلیت گفت و گو ، ارسال فایل، امکان ساخت گروه و چت به صورت گروهی نیز در این برنامه وجود دارد که می توانید از آن لذت ببرید.  امتیاز این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این برنامه بازی های اندرویدی بسیار زیادی موجود است. فارغ از بازی های متنوع، این اپ گرافیک بسیار عالی دارد و دسترسی به اپ بسیار اسان است و بازی به صورت انلاین است. بارقیب های زیادی در سراسر جهان به رقابت بپردازید و یا تیم شوید. شما در هر ساعت از شبانه روز میتوانید وارد پلاتو شوید و به صورت انلاین، رقیب برای خود جست جو کنید. همچنین در این اپ بازی های زیادی برای علاقمندان به بازی های فکری وجود دارد. در پلاتو بیشتر از 30 بازی چندنفره و گروهی به صورت آنلاین وجود دارد.

پلاتو یک اپ کامل هم برای چت و ارتباط و هم برای بازی گروهی و انفرادی است. پلاتو توانسته بین اندرویدی ها و سایر مردم دنیا محبوب باشد و جزو پر دانلود ترین اپ های بازی باشد. یکی از ویژگی های جذاب بازی این است که، به صورت آنلاین شما امکان آشنایی با افراد از کشورهای مختلف و فرهنگ های متنوع را دارید. معمولا هیچکدام از پلتفرم های بازی فضا مناسبی برای گفت و گو بین کاربران ایجاد نکرده اند. به همین دلیل پلاتو می تواند یک تجربه کاملا خاص و متفاوت برای شما باشد. اکنون میتوانید نسخه بازی را از فراروید دانلود کنید.

Plato - Games & Group Chats ‏
برنامه Plato - Games & Group Chats ‏ توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *