خانه » برنامه » ارتباطات » دانلود برنامه Gap Messenger مود اندروید

دانلود برنامه Gap Messenger مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Gap Messenger
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Gap MessengerGap MessengerGap MessengerGap Messenger

دانلود پیام رسان Gap Messenger در فراروید!

Gap Messenger یک پیام رسان داخلی بسیار کاربردی است که توسط گروه نرم افزاری TSIT می باشد. در این پیام رسان شما به راحتی می توانید با دوستان خود ارتباطات برقرارکنید. گپ مانند تمام پیام رسان های معروف بین المللی تمامی امکانات ارتباطی را از جمله چت دو نفره، گروه، کانال و تماس صوتی را در اختیار مخاطب خود قرار می دهد. علاوه بر ان این برنامه دارای بازی و سرگرمی ، آموزش ، اطلاعات و اخبار ، خدمات ، فروشگاه و . . . می باشد. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

امروزه همه افراد در سراسر دنیا از پیام رسان ها استفاده می کنند. پیام رسان هایی مانند واتساپ،تلگرام و… در بین افراد بسیار محبوب و پر استفاده هستند. حال یک پیام رسان داخلی ایرانی ساخته شده که شما به راحتی بتوانید از این پیام رسان ها استفاده کنید. Gap Messenger یک پیام رسان بسیار عالی در بین پیام رسان های ایرانی می باشد. شما می توانید به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. می توانید پیام بدهید،صدا بفرستید، تماس تصویری برقرار کنید و یا گروه و کانال های محتلف را ایجاد کنید.

Gap Messenger دارای بازی ها و سرگرمی های مختلفی است که می توانید در بازی های گپ با دوستانتان به رقابت بپردازید و هیجان یک رقابت بزرگ را تجربه کنید. این پیامرسان پر از اطلاعات و خدمات عالی و کاربردی می باشد که به راحتی می تونید از ان استفاده کنید. شما می توانید از روش‌های رمزنگاری برای درخواست رمز عبور هنگام ورود به « پیام رسان گپ » استفاده کنید و مطمعن باشید که هیچکس نمی تواند وارد حریم شخصی پیام های شما شود. با پیام‌رسان گپ، شما به راحتی و رایگان و بدون محدودیت، با دوستان و اشنایان خود در سراسر دنیا تماس بگیرید و ارتباط برقرارکنید. بنابراین اگر به دنبال یک پیام رسان بدون نیاز به فیلتر هستید! پیام رسان گپ را از فراروید دریافت کنید.

Gap Messenger
برنامه Gap Messenger توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *