خانه » برنامه » ابزار » Video Downloader & Stories – دانلود ویدئو و استوری شبکه اجتماعی!

Video Downloader & Stories – دانلود ویدئو و استوری شبکه اجتماعی!

آپدیتآنلاینرایگان
Video Downloader and Stories
  • آپدیت
  • نسخه 9.1.9
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Video Downloader and StoriesVideo Downloader and StoriesVideo Downloader and StoriesVideo Downloader and Stories

دانلود برنامه دانلود استوری Video Downloader & Stories برای اندروید!

Video Downloader and Stories دانلود ویدئو و استوری! عنوان یک اپلیکیشن دانلود ویدیو و استوری از شبکه های مجازی مانند اینستاگرام می باشد که،از استودیوMOHAMED KAZARAH برای اندرویدی ها ارائه شده است. یکی از بهترین اپلیکیشن برای دانلود استوری های افراد می باشد که کار شما را راحت تر میکند. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

گسترش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند یوتوب،اینستاگرام،واتساپ،فیسبوک و… همه افراد در این فضاها دارای اکانت هستند. معمولا افراد در طول روز استوری های روزانه را با محتواهای مختلف برای دنبال کننده های خود میگذارند. ممکن است که شما از استوری یک شخصی خوشتان بیاید و بخواهید ان را دانلود و سیو کنید. برای این کار شما نیار به ابزار و یا ا‌پلیکیشنی دارید که این کار را برایتان انجام دهد. ما اینجا می‌خواهیم یکی از همین اپلیکیشن ها را به شما معرفی کنیم.

شما با Video Downloader و Stories می توانید فیلم ها را به راحتی و به سرعت دانلود کنید. همچنین این امکان را دارید که ویدیوهایی با کیفیت بسیار بالا دانلود کنید. شما می توانید ویدیوها را تنها در چند مرحله ساده دانلود کنید. در نتیجه، دانلود ویدیو با این اپ ساده تر و راحت تر است. افراد می توانند با حفظ کیفیت ویدئو در زمان صرفه جویی می کنند و یک ویدیو با کیفیت را دانلود کنند.

یکی از بهترین ترین برنامه ها، برای کسانی است که معمولا ویدیوها را ذخیره و دانلود می کنند. کاربران می توانند ویدیوها را بدون هیچ محدودیتی دانلودکنند. علاوه بر ان، برنامه تضمین می کند که فیلم های دانلود شده شکسته یا خارج از فوکوس نیستند. در نتیجه، کاربران ویدیوهای دانلود شده بابالاترین کیفیت را دارند. کاربران می توانند از این اپلیکیشن برای دانلود ویدئوهایی که به صورت مستقیم قابل دانلود نیستند استفاده کنند. اکنون می توانید برنامه دانلود ویدئو و استوری را از فراروید دانلود کنید.

Video Downloader and Stories
برنامه Video Downloader and Stories توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *