خانه » برنامه » ابزار » دانلود برنامه PGT +: Pro GFX & Optimizer مود اندروید

دانلود برنامه PGT +: Pro GFX & Optimizer مود اندروید

آپدیتآنلاین
PGT +: Pro GFX & Optimizer
  • آپدیت
  • نسخه 0.22.7
  • اندروید 4.3
  • دسته /
  • قیمت 0.99
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

PGT +: Pro GFX & OptimizerPGT +: Pro GFX & OptimizerPGT +: Pro GFX & OptimizerPGT +: Pro GFX & Optimizer

هم اکنون دانلود اپلیکیشن PGT +: Pro GFX & Optimizer در فراروید!

موضوع برنامه:

PGT یک اپلیکیشن برای بهینه سازی تجربه بازی و انجام تنظیمات مختلف روی بازی ها مخصوص سیستم عامل اندروید است. این اپ از گروه نرم افزاری Trilokia Inc یکی از پیشرفته ترین اپلیکیشن های بهینه سازی بازی می باشد. هر بازیکن battle royal ای می تواند گرافیک بازی را پایین بیاورد و از memory boost استفاده کند تا بازی خود را بدون لگ انجام دهد. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

معمولاً بازی های اندرویدی به صورتی طراحی می شوند که به صورت خودکار خود را با سخت افزار گوشی هماهنگ می کنند و نمی توان به صورت دستی تنظیمات گرافیکی آنها را تغییر داد. حال با استفاده از برنامه PGT شما می توانید تنظیمات مختلفی مثل تغییر رزولوشن، تغییر نرخ فریم و تنظیمات دیگر را روی بازی های خود اعمال کنید. بازی ها را با کیفیت مورد نظر خود بر روی گوشی اندروید اجرا کنید. این برنامه عالی و بسیار کاربردی برای تمامی گیمر های اندرویدی است.

تم برنامه تاریک است برای اینکه در شب ها راحت تر با آن کار کنید. بیش از 1000 ابزار مختلف برای تنظیم ویژگی های مختلف بازی وجود دارد. تقریبا هر ویژگی گرافیکی ای را می توانید درون این اپلیکیشن تنظیم کنید. اگر در اجرای بازی pubg در سیستم خود به مشکل بر خورده اید و دائما با لگ مواجه می شوید. با نصب این برنامه و بهینه سازی تنظیمات آن قادر به اجرای بدون مشکل این بازی جذاب خواهید بود. باگ نسخه های پیشین برطرف شده است و با خیال راحت از تمام امکانات برنامه می توانید استفاده کنید. PUB Gfx بر روی اندروید 4.3 به بالا قابل اجراست

از ویژگی های برنامه PGT عبارت است از: سازگار با سرورهای مختلف،  دارای تم تاریک برای استفاده در شب، دارای بهترین تنظیمات برای بهبود بازی ها، انتخاب فرمت دلخواه برای رنگ بندی، پشتیبانی از کلیه سیستم عاملهای مهم اندروید (4.3 تا 11+)، وضوح تصویر را تغییر دهید، از گرافیک های HDR و UHD در دستگاه های سطح پایین استفاده کنید. راهنمایی و سوالات متداول برای نکات مفید، سایه های خود را تنظیم کنید، باز کردن تمام سطوح FPS (حداکثر 90 FPS) و…

جمع بندی:

بنابراین اگر شما هم به دنبال برنامه ای برای افزایش کیفیت بازی های خود هستید! شما می توانید نسخه پولی برنامه PGT در فراروید دانلود کنید.

 

 

 

PGT +: Pro GFX & Optimizer
برنامه PGT +: Pro GFX & Optimizer توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *