خانه » برنامه » ابزار » دانلود Google Translate – برنامه مترجم گوگل ترنسلیت اندروید

دانلود Google Translate – برنامه مترجم گوگل ترنسلیت اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Google Translate
  • آپدیت
  • نسخه برای هر دستگاه متفاوت است
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

Google TranslateGoogle TranslateGoogle TranslateGoogle Translate

دانلود برنامه مترجم Google Translate در فراروید!

Google Translate یک اپلیکیشن بسیار کاربردی در زمینه ترجمه و تلفظ و… از شرکت Google می باشد. در این برنامه شما می توانید از قابلیت های زیاد ان در زمینه ترجمه متنون و مکالمه ها و یا… استفاده کنید. موتور ترجمه استفاده شده برای این اپلیکیشن فوق‌العاده عمل می‌کند. این برنامه در ترجمه کیفیت بالایی دارد و اگر یک کلمه چند معنی متفاوتی را دارا باشد برای شما نشان می دهد. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی 4.3 از 4.0 امتیاز می باشد.

با پیشرفت در دنیای امروزه استفاده از زبان انگلیسی در همه جای دنیا زیاد شده است. ممکن است شما به فروشگاه بروید، و یا در خیابان با یک متن و نوشته ی انگلیسی مواجه شوید، یا حتی چینی، کره ای و… حتما ذهن شما را به خود در گیر می کند و تا معنی ان را نفهمید راحت نخواهید شد. شما می توانید به راحتی در برنامه Google Translate با انتخاب زبان مورد نظر خود یعنی متنی که می خواهید بنویسید و معنی ان را به فارسی یا هر زبان دیگر که می خواهید انتخاب کنید. پس از ان برنامه ترجمه درست و صحیح ان را برای شما نشان می دهد به همین راحتی!

برنامه Google Translate دارای 103 زبان مختلف است که شما وقتی اینترنت دردسترس دارید می توانید به راحتی از ان استفاده کنید. علاوه بر ان 52 زبان وجود دارد که هنگامی که شما به اینترنت دسترسی ندارید می توانید از ان استفاده کنید. ممکن است شما متنی را به زبان المانی و چینی ببنید و بخواهید ان را وارد گوگل ترنسلیت کنید اما شما که نمی توانید ان را تایپ کنید پس را حل چیست!؟ خب نگرا نباشید برنامه قابلیت حالت دوربین برای ترجمه متن در 29 زبان و حالت مکالمه است. می تواند سخن دو طرفه افراد را هم به هر زبانی که می خواهید برایتان ترجمه و ارائه کند. شما می توانید کلمات را روی صفحه نمایش بکشید. بنابراین اگر به دنبال یک برنامه مترجم هستید، برنامه مترجم گوگل ترنسلیت را از فراروید دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *