خانه » برنامه » ابزار » Stylish Text Pro – استایلیش‌تکست: اپلیکیشن تکست زیبا برای اندروید!

Stylish Text Pro – استایلیش‌تکست: اپلیکیشن تکست زیبا برای اندروید!

آپدیتآنلاینرایگان
Stylish Text - Fonts Keyboard
  • آپدیت
  • نسخه 2.5.4-gms
  • اندروید 6.0
  • دسته
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود برنامه تکست Stylish Text Pro برای اندروید!

Stylish Text Pro عنوان یک برنامه کاربردی بسیار عالی از استودیو TheRuralGuys می باشد. شما با استقاده از این اپ می نوانید متن های خود رابا زیباترین فونت ها بنویسید. ان را به اشتراک بگذارید و یا روی عکس و ویدئو های خود اعمال کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی اکنون 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

قطعا تا الان در فضاهایی مانند اینستاگرام و واتساپ و… دیده اید که بعضی از افراد بر روی عکس ها و یا ویدیو های خود متنی مینویسند که فونت های ان معمولی نیست و شکل قشنگ تری را دارند. شاید شما هم فکر کنید که چه گونه؟ ایا با کیبورد خود گوشی می شود؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، فونت های زیبایی که شما روزانه میبنید همه با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص فونت نوشته شده اند. حال در ادامه به معرفی یکی از این اپلیکیشن ها میپردازیم.

Stylish Text Pro یک اپلیکیشن فونت ساز است که دارای بیش از 85 سبک متن متنوع فونت در لیست امکانات است. شما میتوانید به تمامی آن ها بدون هیچ گونه محدودیتی دسترسی پیدا کنید. پس از ایجاد متن ها تنها کافیست گزینه ی مربوط را لمس کنید تا بتوانید آن را با دوستان خوددر شبکه های پیام رسانی نظیر واتس آپ و تلگرام به اشتراک بگذارید. علاوه بر ان می توانید با کپی پیست، متن را روی عکس خود بگذارید.

از ویژگی های کلیدی این برنامه می‌توان اشاره کرد به اینکه،شما به راحتی امکان اشتراک گذاری مستقیم را دارید. می توانید ان را به برنامه های دیگر همزمان ارسال کنید. علاوه بر ان شما می توانید از تم های ساده و زیبا درون برنامه استفاده کنید.همچنین پشتیبانی از انواع برنامه های پیام رسان و شبکه های اجتماعی موجود را دارد. اکنون می توانید نسخه انلاک برنامه استایلیش‌تکست را از فراروید دانلود کنید.

Stylish Text - Fonts Keyboard
برنامه Stylish Text - Fonts Keyboard توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *