خانه » برنامه » ابزار » ES File Explorer – فایل منیجر فوق العاده ی “ای اس” اندروید + مود

ES File Explorer – فایل منیجر فوق العاده ی “ای اس” اندروید + مود

آپدیترایگان
EX File Manager :File Explorer
  • آپدیت
  • نسخه 1.3.7.2
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

EX File Manager :File ExplorerEX File Manager :File ExplorerEX File Manager :File ExplorerEX File Manager :File Explorer

دانلود برنامه مدیریت فایل ES File Explorer برای اندروید!

ES File Explorer فایل منیجر فوق العاده ی “ای اس”! عنوان یک برنامه پر کاربرد با امکانات فراوان برای موبایل های همراه شما می باشد. این برنامه کل مدیریت فایل های شما را انجام خواهد داد و کار شما بسیار راحت تر می کند. برنامه های فایل منجیر بسیار زیادی برای اندروید وجود دارند اما یکی از بهترین و پر امکانات ترین ان ها ES File Manager میباشد. این مدیریت فایل اندروید یکی از بهترین منیجر های موجود می باشد که شما میتوانید اکثر کاری های که نیاز است را به وسیله آن انجام دهید و فایل های فشرده خود را باز و جابجا کنید. امتیاز به دست اورده این برنامه در گوگل پلی اکنون  4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

استفاده از برنامه های مدیریت فایل،امکان مدیریت و‌ سازمان‌دهی آسان فایل‌ها،پوشه‌ها،حافظه و ذخیره‌سازی محلی دستگاه، کارت miroSD و فلشدرایور را به شما ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، می‌توانید با این ابزار فایل‌های اضافه را شناسایی و پاک کنید تا حافظه‌ی دستگاه شما آزاد شود. برنامه ES File Explorer ،دارای زبان های مختلفی از جمله:آلمانیایتالیایی،چینی،عربی،ترکی و… بیش از ۲۰زبان زنده را شامل می شود. با این برنامه شما امکان این را دارید که، فایل های خود را کپی کنید و یا انتقال دهید. همچنین می توانید تغییرنام،پنهان کردن فایل ها و… را به راحتی انجام دهید. علاوه بر آن شما امکان ذخیره سازی و اشتراک گذاری فایل هایتان را دارید.

ای اس فایل اکسپلورر را می توان از بهترین و بی نقص ترین برنامه های مدیریت فایل ها و پوشه ها در اندروید دانست که با در دسترس قرار دادن ده ها امکانات کاربردی در زمینه مدیر فایل نظرتان را جلب می کند و آن را به همه دارندگان موبایل های اندروید پیشنهاد می دهیم! نسخه کامل این برنامه هم اکنون از فراروید دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *