خانه » بازی » اکشن » Tacticool – 5v5 shooter – بازی اکشن + مولتی پلیر «تاکتیکول» اندروید

Tacticool – 5v5 shooter – بازی اکشن + مولتی پلیر «تاکتیکول» اندروید

آپدیتآنلاین
Tacticool: Tactical shooter
  • آپدیت
  • نسخه 1.61.1
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Tacticool – 5v5 shooter برای اندروید!

Tacticool – 5v5 shooter – تاکتیکول – رقابت های 5 به 5!عنوان یک بازی اکشن و هیجان انگیز و البته بسیار خوش ساخت از سوی استودیوی فنلاندی Panzerdog می باشد. این بازی در ابتدا انتشار توجه خیلی از افراد را به خود جلب کرد. در این بازی که در سبک بتل رویال می باشد شما باید با دشمنان رقابت کنید. به صورت تک‌نفره و یا گروهی امکان رقابت را دارید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 اکنون امتیاز می باشد.

بازی Tacticool – 5v5 shooter یک بازی تاکتیکل است که سبک مخصوص به خود را دارد. بازی تقریبا الگو برداری شده از سبک بتل رویال است که شما در لوکیشن های مختلف به رقابت می پردازید. رقابت ها به صورت ۵ به ۵  است که در دو گروه ۵ نفره در مقابل هم به صورت انلاین می باشد. در بازی هر گروهی که بیشترین تعداد‌ از افراد گروه دیگر را بکشد، و تعداد افراد زنده تیم خودش بیشتر باشد برنده بازی است. پس اولویت برد بازی ها کشتن بازیکنان تیم رقیب و زنده ماندن در بازی می باشد. شما باید سلاح های مختلف در بازی را با امتیاز هایی که به دست می اورید خریداری کنید تا بتوانید در بازی  قوی باشید.

بیش از ۵۰ سلاح مختلف از جمله: کلت،نارنجک و ایتم های دیگر در بازی موجود هستند. علاوه بر اسلحه شمامی‌توانید شخصیت خود را در بازی خریداری کنید. از ویژگی کلیدی بازی می‌توان به این اشاره کرد که شما قابلیت این را دارید که به صورت دستی گرافیک بازی را افزایش دهید و نرخ فریم ریت بازی را به بیشتراز 60FPS افزایش دهید تا گیم پلی بازی برایتان روان تر باشد. اکنون می‌ توانید بازی تاکتیکول را از فراروید دانلود کنید.

نکته: تا به این لحظه، سرورهای بازی بدون هیچ نیازی به تغییر IP برای بازیکنان ایرانی قابل اجرا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *