خانه » بازی » اکشن » Worms Zone .io – بازی «قلمرو کرم ها – مار های گرسنه» اندروید + مود

Worms Zone .io – بازی «قلمرو کرم ها – مار های گرسنه» اندروید + مود

آپدیتآنلاینرایگان
Worms Zone .io - Hungry Snake
  • آپدیت
  • نسخه 4.7.0
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 43
  • نظر: 0
محبوبیت 79% 79%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Worms Zone .io – Hungry Snake برای اندروید!

Worms Zone .io – Voracious Snake قلمروکرم ها_مارهای گرسنه! عنوان یک بازی هیجان انگیز در دسته بازی اکشن از استودیوD بازی سازی CASUAL AZUR GAMES برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید می باشد. این استودیو بسیار معروف است و برای هر نوع سلیقه ای بازی ارائه کرده است. از بازیهای این استودیو می توان به Idle Mechanics Manager –, Simulator، Hidden Objects – Photo Puzzle، Hit Master  و تعداد زیادی از بازی های دیگر اشاره کرد. در این بازی شما کنترل یک مار را به دست دارید و باید برای کسب امتیاز وارد رقابت ها در ارنا مختلف شوید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

بازی Worms Zone .io بر گرفته و الگو برداری از بازی معروف و قدیمی Snake می باشد. این بازی برای اولین بار روی موبایل های نوکیا عرضه شد و از همان موقع مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت. در این بازی شما به جای خوردن نقطه ها، غذاهایی که در اطرافتان وجود دارد را می خورید و بزرگ تر می شوید. رفته رقته شما بزرگ تر می شوید و باید مراقب باشید که با مارهای گیمر های دیگر، برخورد نکنید. اگر بتوانید تله بسازید و گیمر های دیگر به شما برخورد کنند، هر غذایی که در مار ها وجود دارد،به بیرون پخش می شود و کوچک می شوند. شما می توانید به سرعت غذاهای ان ها را بخورید و رشد کنید. در ارنا ها به رقابت بپردازید.

آرنا ها بسیار وسیع و گسترده هستند و بازی در این زمینه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. همچنین Worms Zone .io – Voracious Snake دارای فن بیس بزرگی است و همیشه آرنا های آن پر از گیمر هایی است که با مار های مختلف و اسکین های جالب شان وارد بازی شده اند. شما باید در ان ها بسیار محتاط باشید زیرا که گیمرهای کاربلدی وجود دارند. شما می توانید نسخه اصلی و نسخه مود بدون محدودیت بازی را از فراروید دانلود کنید.

Worms Zone .io - Hungry Snake
بازی Worms Zone .io - Hungry Snake توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *