خانه » بازی » اکشن » دانلود BombSquad – بازی اکشن «حملات بمبی» اندروید + PRO

دانلود BombSquad – بازی اکشن «حملات بمبی» اندروید + PRO

آپدیترایگان
BombSquad
  • آپدیت
  • نسخه 1.7.23
  • اندروید 5.0
  • دسته
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن BombSquad برای اندروید!

BombSquad – بمب اسکواد! یک بازی جذاب در دسته بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Eric Froemling برای سیستم عامل اندروید میباشد که یکی از محبوب ترین بازی های اکشن به حساب می اید. در این بازی مجموعه ای از مینی گیم های مختلف وجود دارد که هر کدام از ان ها بسیارجذاب هستند. در همه مینی گیم ها شما با بمب سروکار دارید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

بمب اسکواد یک بازی چند نفره جذاب که شما قطعا از ان لذت خواهید برد. شما در این بازی کنترل یک شخصیت را در دست دارید که ماموریتان پرتاب بمب به سمت دشمنان است. علاوه بر ان می توانید مشت بزنید و با پرتاب بمب ها به سمت دشمنانتان شلیک کنید و ان ها را از بین ببرید. گیم پلی های بازی همه بر مبنای بمب هستند یعنی شما هر مینی گیم را انتخاب کنید،در ان با بمب سروکار دارید. در ابتدا ورود به بازی از بین شخصیت های مختلف یکی را به دلخواه انتخاب می کنید و وارد بازی می شود. شخصیت ها و قهرمانان بازی از لحاظ ظاهری با یکدیگر متفاوت هستند و ویژگی خاص،مربوط به خودشان ندارند.

از ویژگی های کلیدی بازی BombSquad عبارت است از:دارای چندین مینی گیم مختلف و سرگرم کننده است که با پرتاب بمب به سمت حریف هایتان امتیاز دریافت میکنید. همچنین شما می‌توانید با دوستان خود به صورت گروهی چند نفره بازی کنید که در این صورت هیجان بازی چند برابر میشود. همچنین شما می توانید باگوشی تبلت خود به رقابت گروهی بپردازید که خیلی جذاب تر است. شما می توانید جدیدترین نسخه بازی را از فراروید  دانلود کنید.

توجه : در نسخه Pro همه شخصیت ها در دسترس اند، 400 بلیط به صورت پیش فرض دارید، 10 درصد امتیاز ان بیشتر در لیگ ها به شما تعلق می گیرد و تبلیغات هم ندارد.

BombSquad
بازی BombSquad توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *