خانه » بازی » اکشن » دانلود Tower Breaker – بازی اکشن “در هم شکننده برج” اندروید + مود

دانلود Tower Breaker – بازی اکشن “در هم شکننده برج” اندروید + مود

آپدیترایگان
Tower Breaker - Hack & Slash
  • آپدیت
  • نسخه 1.51.1
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 1
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Tower Breaker برای اندروید!

Tower Breaker – Hack & Slash – در هم شکننده برج!عنوان یک بازی بسیار جذاب در دسته بازی های اکشن از استودیوی بازی سازی 111% می باشد. شما پس از ورود به مرحله اول بازی جذب ان خواهید شد. در این بازی شما در نقش شوالیه اهریمن هستید که می خواهید برج های سلطنتی را از بین ببرید. این بار شما در نقش یک اهریمن هستید و تجربه متفاوتی را خواهید داشت. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما در نقش شوالیه های اهریمنی هستید که هدفتان این است که برج های سلطنتی را نابود کنید. به هر قسمت از برج که بروید باتعداد زیادی از افراد جنگجو رو به رو می شوید. شما باید با تمام نیرو خود با انها بجنگید و ان ها را نابود کنید. ترتیب خود را بر اساس حمله،دفاع و پیشروی بچینید تا بتوانید پیروز این نبرد بشوید. ابتدا حمله کنید در هنگام ضربه از خود دفاع کنید و به جلو بروید و همه نیروها را بکشید.با احتیاط و استراتژی درست به جلو بروید و بسیار مراقب باشید که نیروهای رقیب شما را به تله نیاندازند.

جنگجویان و مخالفان برج را تحت فشار قرار دهیدتا تسلیم شوند. شما به عنوان یک اهریمن باید همه ی برج ها را فتح کنید . هر کدام از جعبه های اسرار آمیز بازی دارای سلاح های ویژه ای می باشند. باید بهترین تجهیزات را مانند سلاح ها و زره ها را برای خود جمع اوری کنید. مهارت های خود را با استفاده از سلاح ها نشان دهید و ان ها را برای پیروزی استفاده کنید. صد درصد سلاح ها بر پیروز شدن شما تاثیر بسیار زیادی دارد. علاوه بر سلاح ها برخی از حیوانات به شما در طول مبارزه ها کمک می کنند. شما می توانید جدیدترین نسخه بازی را از فراروید دانلود کنید.

Tower Breaker - Hack & Slash
بازی Tower Breaker - Hack & Slash توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *