خانه » بازی » اکشن » Knock’em All – بازی اکشن- شوتر- تفننی آفلاین همه را بزن اندروید + مود

Knock’em All – بازی اکشن- شوتر- تفننی آفلاین همه را بزن اندروید + مود

آپدیترایگان
Knock'em All
  • آپدیت
  • نسخه 1.32
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

دانلود بازی Knock’em All برای اندروید!

Knock’em All همشون رو بزن!عنوان یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده توسط استودیوی محبوب و مشهور فرانوسوی VOODOO می باشد. این استودیو یکی از بزرگترین رقبای شرکت بازی سازی Say Games می باشد. استودیوی VOODOO دقیقاً مانند همین استودیو در ساخت و تولید بازی های تفننی و رکوردزنی موبایلی فعالیت می کند. از بازی های معروف این استودیو عبارت است از Helix Jump ، Flying Arrow ، Dune ، Crowd City که همه اینها از بازی های عالی این استودیو هستند. امیتاز به دست اورده بازی در گوگل پلی اکنون 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در این بازی شما با ورود به یک دنیای فانتزی با ادمک های زیبا رنگارنگ مواجه می شوید. باید قبل از اینکه این ادمک ها برای شما دردسرساز شوند ان ها را از بین ببرید. در هر مرحله از بازی که شما به ان راه پیدا می کنید،با یک سطح معلق رو به رو می شوید که روی هرکدام یک ادمک وجود دارد. این ادمک ها با دیدن شما بر روی سطح ها سریعا به سمت شما حمله می کنند. شما باید تلاش خود را بکنید تا سطح را متوقف کنید اگر موفق نشوید ادمک ها به شما می رسند و بازی را خواهید باخت.

با پرتاب این ادمک ها را از روی سکو و یا شلیک به سمت ان ها می توانید ان ها را از بین ببرید. شما دارای یک سلاح اصلی و حرفه ای هستید که از ان توپ شلیک می شود. با شلیک توپ به سمت ادمک ها ان ها کم کم از روی سطح به سمت پرتگاه هل داده می شوند و با پرت شدن ان ها به سمت پایین می میرند. اگر نتوانستید که ادمک ها را به سمت پایین پرتاب کنید،کافی است که با شلیک به سمت ادمک ها، ان ها را منفجر کنید. نسخه جدید بازی Knock’em All را از فراروید دانلود کنید.

Knock'em All
بازی Knock'em All توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *