خانه » بازی » اکشن » Horrorfield – بازی اکشن ترسناک و چندنفره «اردوگاه وحشت» اندروید!

Horrorfield – بازی اکشن ترسناک و چندنفره «اردوگاه وحشت» اندروید!

آپدیترایگان
Horrorfield Multiplayer horror
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.8
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 8
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

دانلود بازی ترسناک Horrorfield Multiplayer horror در فراروید!

Horrorfield Multiplayer horror اردوگاه وحشت!عنوان یک بازی ترسناک و هیجان انگیز توسط استودیوی Skytec Games, Inc. کشور روسیه می باشد. این بازی در دسته بازی های بقا و ترسناک می باشد. شما در نقش یک گروهی از انسان ها هستید که در یک جای تاریک و ترسناک در بین موجودات و انسان های وحشی گیر افتاده اید. حال شما باید تلاش کنید تا از دست این موجودات فرار کنید و زنده بمانید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.2 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Horrorfield شما و 7 شخصیت دیگر تنها بازمانده های این بازی هستید. هرکدام از شماها یک شغل و حرفه مخصوص به خود دارد. شغل شما هفت نفر عبارت است از،دکتر،بسکتبالیست،پلیس و…است. حال شما باید با توجه به توانایی های خود بتوانید با کمک یکدیگر از این مکان فرار کنید و زنده بمانید. شما باید برای خود تلاش کنید. مانند تمام بازی هایی که در سبک بقا هستند باید برای خود کمپ بسازید. در این کمپ باید برای وسیله هایی که برای بقا نیاز دارید مانند غذا و… را تهیه کنید. شما باید با کمک هم از کمپ و خودتان دفاع کنید. در برابر این موجودات عجیب مقاومت کنید و برای نابودی ان ها سلاح ها و ابزار مورد نیاز را بیابید.

بازی دارای دو حالت جذاب است. حالت اول که حالت،جنون (Maniac) به شما این امکان را می دهد به طور مستقل یک راهبرد برای شکار قربانیان خود ایجاد کنید. حالت بقا (Survivor) به بازیکنان اجازه می دهد تا از قاتل خونین فرار کنند. شما می توانید از بین 4 شخصیت روانی Butcher ، Ghost ، Cultist و Beast شخصیتی را که دوست دارید انتخاب کنید و به عنوان یک هیولا وارد بازی شوید. اگر به بازی های بقا و ترسناک علاقه دارید،ما به شما بازی اردوگاه وحشت را پیشنهاد می کنیم که می توانید از فراروید دریافت کنید.

Horrorfield Multiplayer horror
بازی Horrorfield Multiplayer horror توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *