خانه » بازی » اکشن » Dude Theft Wars – دانلود بازی اکشن «شهر بروبکس» اندروید + مود

Dude Theft Wars – دانلود بازی اکشن «شهر بروبکس» اندروید + مود

آپدیترایگان
Dude Theft Wars: Offline games
  • آپدیت
  • نسخه 0.9.0.9a
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 73
  • نظر: 0
محبوبیت 84% 84%

اسکرین شات ها

دانلود بازی اکشن Dude Theft Wars در فراروید!

Dude Theft Wars: Offline games شهر بروبکس عنوان یک بازی اکشن گنگستری از Poxel Studios برای سیستم  عامل اندروید می باشد. این بازی اکشن و هیجان انگیز می باشد و فضایی مافیایی و گنگستری را دارد. کلیت بازی به این صورت است که شما در شهری هستید که هرکاری را بخواهید می توانید انجام دهید. شما در نقش یک گنگستردر شهر هستید. امتیاز به دست اورده این بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در بازی Dude Theft Wars شما در نقش شخصیت اصلی بازی قرار دارید که از زندگی عادی و روز مره خود خسته شده اید. سپس شما تصمیم می گیرید که برای ایجاد تنوع در زندگی به شهر بروبکس بروید. شهر و بروبکس یک شهر بسیار زیبا و بدون هیچ قانون و محدودیدتی می باشد. یعنی اینکه شما می توانید ازادانه هرکاری را که دوست دارید انجام بدهید. این بازی قطعا شما را یاد سری بازی های GTA می اندازد. در  این بازی شما می توانید با افراد درگیر شوید همدیگر را بزنید،سوار موتور و ماشینی که در خیابان ها میبینید بشوید و… البته هرکاری که در بازی انجام می دهید عواقب خود را دارد.

با هر کاری که در بازی انجام می دهید مانند درگیری،دزدی و… پلیس به سراغ شما برای دستگیری می اید. شما باید بتوانید از دست پلیس ها فرار کنید.با استفاده از ماشین ها و وسایل نقلیه می توانید به هرجایی که بخواهید سفر کنید. علاوه بر اینها سلاح هایی در بازی وحود دارد که می توانید خریداری کنید و به یک گنگستر تبدیل شوید. شما می توانید به گروه های مافیایی بپیوندید و یا یک گروه مافیییا و گنگستر را تشکیل دهید. پس اگر به بازی های گنگستری علاقه مند هستید بی شک این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید بازی جذاب و مهیج شهر بروبکس را از فراروید دریافت کنید.

Dude Theft Wars: Offline games
بازی Dude Theft Wars: Offline games توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *