خانه » بازی » اکشن » دانلود Zombie Catchers 1.31.2 – بازی اکشن “زامبی گیرها” اندروید + مود

دانلود Zombie Catchers 1.31.2 – بازی اکشن “زامبی گیرها” اندروید + مود

آپدیترایگان
Zombie Catchers : Hunt & sell
  • آپدیت
  • نسخه 1.32.4
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 1
محبوبیت 85% 85%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی Zombie Catchers در فراروید!

موضوع بازی:

Zombie Catchers یک بازی جذاب که سبکی جدید در میان بازی های زامبی است. بازی در سبک اکشن و آرکید از استودیوی Deca Games می باشد. یک بازی اکشن دو بعدی است که شما باید زامبی ها را شکار کنید. در اب ها بپرید و شیرجه بزنید و زامبی هایی که در حال شنا هستند را بگیرید. در بازی دوتاجر با نام های A.J. و Bud  هستند که هدفشان این است که یک فروشگاه را اندازی کنند. ان ها تصمیم گرفتند تا زامبی ها را شکارکنند و از بین ببرند تا ارامش و امنیت را برای مردم به وجود بیاورند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 می باشد.

در ادامه…

شما وظیفه دارید در Zombie Catchers به دوتاجر A.J و Bud کمک کنید تا زامبی ها را بگیرند و با ان ها معجون های مختلفی را بسازند. زامبی ها تمام شهر را گرفته اند و ارامش مردم را از بین برده اند. ان ها تمام شهر را محاصره و درحال نابودی مردم هستند. شما باید در نقش یکی از شخصیت ها صلاح های خود را به کار بگیرید. صلاح ها شامل انواع تفنگ های فانتزی، تیر و کمان می باشد. شما باید با فروش ژله، معجون و ابیموه و… کسب درامد کنید و فروشگاه خود را بزرگ تر و بزرگ تر کنید. گیم پلی Zombie Catchers بسیار سرگرم کننده است که ممکن است شما را ساعت ها سرگرم کند. همچنین شما با جستجو باید منطقه و لوکیشن های جدید را کشف کنید. تلاش کنید تا تجارت خود را گسترش دهید و ازمایشگاه خود را به خوبی مدیریت کنید.

جمع بندی:

اگر از بازی های بکش بکش خشن زامبی ها خسته شده اید و به دنبال یک بازی زامبی جدید هستید! بازی زامبی گیرها را از فراروید دریافت کنید و با یک دنیای دیگر از زامبی ها روبه رو شوید.

Zombie Catchers : Hunt & sell
بازی Zombie Catchers : Hunt & sell توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات
  1. یه کلمه :
    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *