خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Mad GunS battle royale game مود اندروید

دانلود بازی Mad GunS battle royale game مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Mad GunS battle royale game
  • آپدیت
  • نسخه 2.4.9
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 6
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مهیج Mad GunS battle royale game در فراروید!

موضوع بازی:

Mad GunS battle royale game یک بازی جذاب هیجان انگیز و تیراندازی از استودیوی Full HP Ltd می باشد. در این بازی شما باید از بین شخصیت ها و یا کاراکتر های مختلفی که وجود دارند یکی را به دلخواه انتخاب کنید و وارد بازی شوید. باید در دنیای بلوکی با دشمنانتان مقابله کنید و با ان ها مبارزه کنید. دشمنان و رقیب های خود را با اسلحه هایی که در اختیار دارید بکشید. با استفاده از تاتیک و نقشه درست وارد میدان نبرد شوید و با دشمنانتان مبارزه کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.3 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

داستان بازی Mad GunS battle royale game به این روایت است که در یکی از روز های عادی شما از خواب خوش بیدار می شوید و به گربه ملوس خود درحال غذا دادن هستید که ناگهان صدای انفجار را می شنوید. صدای انفجار و شلیک گلوله را چندبار می شنوید و تصمیم میگیرد که به بیرون از خانه بروید. تنها فکر و هدف شما نجات جان خود از این انفجار های پی در پی است. بیرون امن نیست همه چیز درهم ریخته و به جهنم تبدیل شده است. باید برای نجات جان خود و فرار از این جهنم سلاح بردارید و برای سالم ماندن خودتان هرچیزی که سرراهتان است را بکشید و نابود کنید.

بازی Mad GunS battle royale game دارای دو حالت برای پلی دادن است. حالت اول شما می توانید به صورت تک نفره بازی کنید و ماموریت های بازی را انجام دهید. در حالت دوم دیگر شما می توانید با کاربران دیگر در سراسر دنیا رقابت کنید و مهارت های هم را به یکدیگر نشان دهید. هر کدام که برایتان جذاب است و با ان بیشتر وقت میگذرانید را انتخاب کنید و وارد بازی پیکسلی بسیار شوید.

جمع بندی:

شما در جهانی هستید که همه چیز به صورت پیکسلی است شخصیت ها، اسلحه ها، خانه و … اگر شماهم علاقه مند به دنیای پیکسلی هستید بازی تفنگداران دیوانهرا از فراروید دریافت کنید و تجربه جدیدی را کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *