خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی The Ghost – Survival Horror مود اندروید

دانلود بازی The Ghost – Survival Horror مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
The Ghost - Survival Horror
  • آپدیت
  • نسخه 1.27
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

‏هم اکنون دانلود بازی جذاب The Ghost – Survival Horror در فراروید!

موضوع بازی:

The Ghost یک بازی ترسناک بسیار هیجان انگیز از می باشد. در این بازی دو داستان متفاوت اما مشابه وجود دارد. شما بر اساس یکی از داستان ها در مکانی گیر می افتید و باید از دست موجودی ترسناک شبیه به روز فرار کنید. بازی سرتاسر هیجان انگیز است. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.1 از 4.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی The Ghost دارای قسمت ها و بخش های مختلفی است که هر کدام داستان مخصوص به خود را دارند. این بازی در زمان شروع دو بخش مجزا دارد که داستان آن ها متفاوت است. داستان اول به این صورت است: در یک بیمارستان شما در نقش یکی از بیمارانی هستید که همراه با چند تن از دوستان بعد برای یک دوره درمان به این جا آمده اید اما یک شب ساعت 2 شب از خواب بیدار می شوید و متوجه می شوید که به جز شما و چند نفر از دوستان، بقیه بیماران و حتی دکترها و پرستاران ناپدید شده اند. باید با همکاری دوستان خود راه فرار را پیدا کنید. اما یک دشمن که یک روح ترسناک است در این بیمارستان است و هدف او مانع برای فرار کردن شماست.
داستان دوم بازی The Ghost در یک مدرسه رخ می دهد. جایی که شما در نقش کسی هستید که خواهرش ناپدید شده و او برای کمک به مدرسه می روید اما بعد از ورود درب پشت او بسته می شود و او داخل مدرسه گیر می افتد. به جز او چند دانش آموز دیگر هم وجود دارند که همگی در حال تلاش برای فرار از دست موجودی ترسناک هستند. همه شخصیت های داستان واثعی هستند.

جمع بندی:

اگر شماهم به دنبال بازی هیجان انگیز هستید! و یا اگر علاقه به دسته بازی های ترسناک دارید. این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی ترسناک و جذاب را روح از فراروید دریافت کنید و لذت بببرید.

 

The Ghost - Survival Horror
بازی The Ghost - Survival Horror توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *