خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Supreme Duelist Stickman مود اندروید

دانلود بازی Supreme Duelist Stickman مود اندروید

آپدیترایگان
Supreme Duelist Stickman
  • آپدیت
  • نسخه 3.2.2
  • اندروید 4.4
  • دسته /
  • رای: 7
  • نظر: 0
محبوبیت 71% 71%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی  Supreme Duelist Stickmanدر فراروید!

موضوع بازی:

‏‏Supreme Duelist Stickman یک بازی اکشن و ساده از استودیو بازی سازی Neron’s Brother می باشد. این بازی یکی از بهترین و دیوانه وار ترین بازی های استیکمن اندروید است. بازی بسیار ساده است و مناسب برای همه افراد می باشد. شما می توانید آن را به صورت تک نفره و با هوش مصنوعی و یا دو نفره و با دوستان تان بازی کنید. در این بازی اندروید شما می توانید شخصیت خود را انتخاب کنید و در حالت های بازی مختلف بصورت تک بازیکن و یا بصورت دو بازیکن با یک دوست بازی کنید. همچنین می توانید در حالت بقا نیزد با بازیکنان دیگر با چوب مبارزه کنید و با از بین بردن آنها امتیاز کسب کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Supreme Duelist Stickman پر از جنگجویان توانا با مهارت ها و قدرت های مختلف مبارزه است که تجربه فوق العاده ای را به بازیکنان می دهد. برای اینکه بتوانید مزایای شخصیت ها را درک کنید و قدرت کامل آنها را ارتقا دهید، باید ویژگی های هر شخصیت را از طریق مسابقات یاد بگیرید. در بازی اندروید Supreme Duelist Stickman شما می توانید شخصیت خود را انتخاب کنید. در حالت های بازی مختلف بصورت تک بازیکن و یا بصورت دو بازیکن با یک دوست بازی کنید. همچنین می توانید در حالت بقا نیزد با بازیکنان دیگر با چوب مبارزه کنید. با از بین بردن آنها امتیاز کسب کنید و بدین ترتیب پوسته های جدیدی را باز کنید. کنترل شخصیت ها بسیار ساده است.

جمع بندی:

در بازی شما به قهرمان تبدیل خواهید شد و با حرکات چابک مهارت های مبارزه عالی خود را به نمایش می گذارید. اگر شما هم به دنبال یک بازی اکشن و ساده هستید این بازی گزینه مناسبی برای شما است. شما می توانید بازی دوئل استیکمن را از فراروید دریافت کنید.

Supreme Duelist Stickman
بازی Supreme Duelist Stickman توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *