خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Hide ‘N Seek! مود اندروید

دانلود بازی Hide ‘N Seek! مود اندروید

آپدیترایگان
Hide 'N Seek!
  • آپدیت
  • نسخه 1.9.24
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 5
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

Hide 'N Seek!Hide 'N Seek!Hide 'N Seek!Hide 'N Seek!

هم اکنون دانلود بازی Hide ‘N Seek! در فراروید!

موضوع بازی:

Hide ‘N Seek! یک عنوان سرگرم کننده و جذاب از استودیوی Supersonic Studios LTD می باشد. در این بازی درست مثل یک بازی واقعی قایم موشک، همان قوانین اجرا می شود. اول بازی شما می توانید مشخص کنید به عنوان کسی که چشم می گذار باشید یا یکی از بازیکنانی که در حین چشم گذاشتن شخص باید خود را پنهان کنند. در بازی قایم موشک شما یا به عنوان کسی که پنهان می شود و یا در نقش یک جوینده بازی کنید. این بازی کاملا نوستالژی و جذاب است که شما ار سرگرم میکند. شما می توانید بازی را از فراروید دریافت کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 3.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

 در ادامه…

 در بازی Hide ‘N Seek! شما می توانید در دونقش بازی کنید. نقش اول چشم گذار باشید و صبر کنید تا بقیه پنهان شوند و ان ها را پیدا کنید. اگر به نقش یک مخفی گر علاقه دارید، می توانید گزینه دوم را انتخاب کنید. شما در نقش دوم یکی مخفی گر هستید. وقتی به یک پنهان کننده تبدیل می شوید، با یک جوینده تفاوت دارید زیرا می توانید همه موجودات اینجا را ببینید، از جمله هم تیمی ها و جویندگان. وظیفه شما این است که در نامرئی ترین مکان پنهان شوید تا توسط سالک گرفتار نشوید. شما فقط 30 ثانیه فرصت دارید تا سفر خود را برای یافتن یک پناهگاه آغاز کنید.
در بازی Hide ‘N Seek! اگر شما چشم بگذارید، سایر بازیکنان در مکان های مختلف در یک محیط تو در تو پنهان می شوند پس همه نقاط را خوب بگردید تا آنها را پیدا کنید. ولی اگر شما مخفی شوید می توانید پناهگاه خود را از ماشین ها یا میزهای اداری و یا هر چیزی که می توانید بسازید. هر جایی که می توانید مثل در آب، مزرعه ذرت، دفتر رئیس و … پنهان شوید و سعی کنید خودتان را مخفی کنید.

جمع بندی:

در بازی هیجان‌انگیز قایم باشک خودتان را از دید بقیه مخفی کنید و یا بازیکنان مخفی شده را پیدا کنید و لذت ببرید. همه ما از کودکی با این نوع از بازی آشنا هستیم و بارها در دنیای واقعی انجامش داده‌ایم. اگر شما هم به بازی قایم باشک علاقه دارید! بازی قایم موشک را از فراروید دریافت کنید.

Hide 'N Seek!
بازی Hide 'N Seek! توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *