خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی RASPBERRY MASH مود اندروید

دانلود بازی RASPBERRY MASH مود اندروید

آپدیترایگان
RASPBERRY MASH
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.3
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 0
  • نظر: 0
محبوبیت 0% 0%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی RASPBERRY MASH در فراروید!

موضوع بازی:

RASPBERRY MASH یک بازی جالب و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن با طراحی هایی پیکسلی و رتور است. داستان بازی درمورد دختر جوانی است که خدایان بر او ظلم زیادی کرده اند و حال این دختر تصمیم دارد انتقام خود را از خدایان بگیرد. سلاح هایی مانند راکت انداز، شمشیر و سلاح های دیگر در بازی وجود دارد که میتوانید از قابلیت های آنها در مبارزات استفاده کنید. با استفاده از مصنوعات، سلاح ها و مهارت های مختلف به جلو حرکت کنیم و از هیچ نیرو و دشمنی نترسیم. همیشه شجاع ترین ها برنده ی میدان جنگ می شوند. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.7 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

همانطور که گفتیم داستان بازی RASPBERRY MASH درباره دختری است که سوگند خورد به انتقام،با استفاده از سلاح های مختلف همه دشمنانی را که بر سر راه شما قرار دارند از بین ببرید. داستان هر لحظه با انتخاب شما جریان می یابد. بازی تمشک شامل یک دنیای فانتزی مبتنی بر پیکسل فوق العاده زیبا است. پر از سلاح، پر از شخصیت های جالب و نبرد های بامزه است.

هرکدام از هیولاها دارای قدرتی هستند و می‌توانند شما را به دردسر بیندازند. بازی RASPBERRY MASH یک پایان واقعی برای همه چیز دارد و می‌توانید آن‌ها را با حس خشونت بسیار بالا تجربه کنید. طراحی بازی طوری است که گیم‌پلی سریعی دارد. باید تا می‌توانید در راهروها حرکت کنید و دشمنان خود را از دم تیغ بگذرانید. تنوع سلاح‌ها طوری است که هیچگاه در طول تجربه آن احساس خستگی نخواهید کزد.

جمع بندی:

در مسیر شما المان‌هایی هم برای منابع وجود دارد که می‌توانید از طریق آن خودتان را قدرتمند سازید. بازی دارای صحنه‌های سینماتیک جذابی هم است و نبرد با باس‌ها را برای شما یادآور می‌شود. هرکدام از این نبردها می‌توانند سلاح جدید یا زره تازه‌ای را هدیه دهند. شما می توانید بازی خفنماجراجویی تمشک را از فراروید دریافت کنید.

 

RASPBERRY MASH
بازی RASPBERRY MASH توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *