خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Mindustry مود اندروید

دانلود بازی Mindustry مود اندروید

آپدیترایگان
Mindustry
  • آپدیت
  • نسخه 7-official-143.1
  • اندروید 4.0
  • دسته /
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

MindustryMindustryMindustryMindustry

هم اکنون دانلود بازی جذاب Mindustry در فراروید!

موضوع بازی:

Mindustry یک بازی جذاب از دسته بازی های ساخت برج و دفاع از ان می باشد. بازی از استودیو بازی سازی Anuken می باشد. شما باید مواد اولیه برای استفاده برای ساختمان ها را بسازید و سپس مهمات و مواد ساخته شده را به داخل برجها هدایت کرده و از سازه های خود در برابر امواج دشمنان دفاع کنید. با دوستان خود در بازی های چند نفره بازی کنید یا آنها را در مسابقات PvP مبتنی بر تیم به چالش بکشید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

در بازی Mindustry هر چقدر منابع تان افزایش پیدا کند، می توانید سازه های جدیدی بسازید و یا سازه های فعلی را ارتقا دهید. این سازه ها عموماً در سه گروه طبقه بندی می شوند. گروه اول سازه هایی هستند که منابع را استخراج می کنند، گروه دوم سازه هایی هستند که منابع را به سمت برج ها می فرستند، و گروه سوم سازه هایی هستند که دفاعی هستند و باعث می ‌شوند بتوانید از برج ها مراقبت کنید. روی هم رفته این بازی دارای ۲۴ نقشه متنوع می باشد. می تواند به یک سرگرمی بدون توقف تبدیل شود.

بازی سرعت بالایی دارد و موج های عظیم دشمنان و باس فایت های نفس گیر است. این ویژگی بازی باعث می‌ شود کع، از بازی خسته نشوید. در بازی Mindustry می توانید از بلوکه های تولیدی برای ساخت عظیمی از مواد پیشرفته استفاده کنید. همچنین سیستم های موفقی برای استخراج خودکار منابع و دفاع از پایگاه خود ایجاد نمایید.

جمع بندی:

بازی دارای 24 نقشه داخلی متفاوت بوده که شما را به چالش خواهد کشید . همچنین 4 رئیس قدرتمند در انتظار شما هستند تا آنها را شکست دهید. اگر شما هم از علاقه مندان به این سبک از بازی هستید! بازی مینداستری را از فراروید دریافت کنید.

Mindustry
بازی Mindustry توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *