خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Slap Kings مود اندروید

دانلود بازی Slap Kings مود اندروید

آپدیترایگان
Slap Kings
  • آپدیت
  • نسخه 1.5.3
  • اندروید 5.1
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی سرگرم کننده Slap Kings در فراروید!

جمع بندی:

Slap Kings یک بازی جالب و بسیار سرگرم کننده در سبک آرکید و تفننی از دسته عناوین اکشن می باشد. این بازی از استودیوی Gameguru می باشد. در بازی شما و حریفانتان به همدیگر سیلی می زنید. مسابقه زدن سیلی به یکدیگر است. روش بازی بسیار ساده است و در دقایق اولیه بازی کاملا حرفه ای خواهید شد. در این بازی شما باید به مسابقات سیلی زنی بروید و با سیلی زدن به حریف های خود به عنوان یکی از شرکت کنندگان این رقابت ها، برای کسب پیروزی تلاش کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

زمان بندی در بازی Slap Kings حرف اول را می زند. گردونه ای در بالای صفحه وجود دارد که رنگ سبز در مرکز آن قرار دارد. شما باید طوری زمانبندی کنید که هنگامی که درجه به وسط این گردونه رسید، روی صفحه گوشی ضربه بزنید، هر چقدر فلش درجه روی گردونه در مرکز آن یعنی روی رنگ سبز باشد قدرت سیلی شما نیز به حریفتان محکمتر است. در این صورت سریعتر برنده مسابقه می شوید. هر چقدر که امتیاز شما در بازی بیشتر باشد می توانید میزان سلامتی و نیروی جسمانی خود را قبل از آغار بازی Slap Kings افزایش دهید.
شما یک پسر نوجوان هستید که قابلیت شخصی سازی برایتان وجود دارد. به راحتی می توانید با استفاده از جایزه های ویدیویی و یا سکه ها، ظاهر جدیدی پیدا کنید. بعد از برتری در هر مرحله نیاز دارید که از نظر فکری و فنی خود را ارتقا دهید. با استفاده از جوایزی که در Slap Kings بدست اوردید باید قدرت و مقاومت خود را افزایش دهید.

جمع بندی:

دشمنان شما با یک شیب صعودی قوی و قوی تر می شوند. اگر پیشرفت نکنید بازنده این دور از مسابقه شما هستید. در هر مرحله از بازی محیط بازی و دشمنان عوض میشوند و به نقاط مختلف دنیا سفر میکنیم. شما می توانید بازی جذاب پادشاهان سیلی زنی را از فراروید دریافت کنید.

Slap Kings
بازی Slap Kings توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *