خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Hellrider 2 مود اندروید

دانلود بازی Hellrider 2 مود اندروید

آپدیترایگان
Hellrider 2
  • آپدیت
  • نسخه 1.87
  • اندروید 4.1
  • دسته
  • رای: 2
  • نظر: 0
محبوبیت 50% 50%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Hellrider 2 در فراروید!

موضوع بازی:

Hellrider 2 یک بازی اکشن و جذاب خوش ساخت از استودیوی بازیسازی Anji Games که برای اندرویدی ها می باشد. در اینجا کاراکتری به نام هل رایدر سواران جهنمی را اموزش می دهد. در این بازی شما نقش موتورسواری را ایفا می کنید که باید با وسیله نقلیه خود به مبارزه با اسکلت ها پرداخته و آنها را نابود نمایید. مانند نسخه قبلی حرکت رو به جلوی موتور اتوماتیک می باشد و شما تنها می توانید جهت حرکت را کنترل کنید. در نسخه قبلی شما پس از باخت ، باید بازی را از ابتدا اغاز می کردید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.5 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

در بازی Hellrider 2 شما باید با موتورهای خود سعی کنید از تله ها دوری کنید و با آن به اسکلت ها بزنید و بدین ترتیب به رقابت با بازیکنان دیگر بپردازید. همچنین از بین شخصیت های مختلفی که وجود دارد یکی را انتخاب کنید و به ماجراجویی در مکان های مختلف بپردازید و با روسای مختلف مبارزه کنید. در بازی با شخصیتی به نام هل رایدر آشنا می شوید که سواران جهنمی تحت تعلیم او هستند.

از ویژگی های بازی Hellrider 2 عبارت است از:گیم پلی ساده. کنترل لمسی ساده تنها با لمس انگشت بر روی صفحه نمایش. ماجراجویی بر روی زمین، دریا، هوا. مبارزه با انواع رئیس های باور نکردنی. وجود انواع تله ها در مکان های مختلف. وجود چند شخصیت عالی و…

جمع بندی:

در نسخه جدید، بازی مرحله ای شده و در صورت عبور از یک مرحله ، در صورت باختن به ابتدای بازی بر نمی گردید. به عبارتی محور نسخه قبلی بر روی رکورد شکنی بود، اما در نسخه جدید عبور از مراحل مختلف است. اگر شما به این سبک از بازی علاقه مند هستید! باز جهنم سوار 2 را از فراروید کنید.

Hellrider 2
بازی Hellrider 2 توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *