خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Armed Heist: Shooting games مود اندروید

دانلود بازی Armed Heist: Shooting games مود اندروید

آپدیتآنلاینرایگان
Armed Heist: Shooting games
  • آپدیت
  • نسخه 2.9.4
  • اندروید 7.0
  • دسته /
  • رای: 10
  • نظر: 0
محبوبیت 80% 80%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی مهیج Armed Heist در فراروید!

موضوع بازی:

Armed Heist یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده از استودیوی بازیسازی Sozap می باشد. شما در نقش یک بازیکن، به بیش از 70 بانک مختلف دستبرد خواهید زد و البته با نیروهای پلیس نیز درگیر خواهید شد. هدف شما در این بازی تبدیل شدن به یک سارق بانک بیرحم و کله گنده است. در این بازی شما در نقش دزد های بانک هستید ولی دزدیدن بانک ها کمی سخت میباشد و درگیری ها بیشتری هم با پلیس دارد، بصورت حرفه ای باید تیراندازی کنید و باید خیلی سریع هم به بانک هایی که حمله میکنید جمع آوریشون کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.4 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Armed Heist یک بازی فوق العاده عالی اکشن در گوشی های اندروید میباشد که با گرافیک اچ دی و گیم پلی خیلی جالب خود یکی از بهترین بازی های اندرویدی محسوب میشود. ماموریت شما، تبدیل به یک اراذل و اوباش ظالمانه و سرقت بانک از جنایات! همیشه اولین کسی باشید که تیراندازی می کند ، یا در غیر این صورت شش پا به زیر خواهید رسید. بازی تیرانداز شخص ثالث بسته بندی شده عمل شده که قلب شما را پمپاژ می کند! سرقت بانک ها و کامیون های زره ​​پوش هرگز از هیجان پرواز پرهیز نمی کند
بازی تیراندازی سوم شخص Armed Heist پر از هیجان و فعالیت است که به گیمرها اجازه می دهد تا در یک قانون شکنی جنایی حماسی شرکت کنند. دستبرد به بانک ها و سرقت کامیون های زرهی هرگز اینقدر سرگرم کننده نبوده است.
از ویژگی های بازی Armed Heist عبارت است از: گرافیک خیلی عالی و کاملا Hd. اجرا شدن بازی بصورت آنلاین و اندروید مورد نیاز 5.0 و بالاتر. سرقت کردن 70 بانک مختلف با ماموریت های کاملا جالب. یک بازی کاملا شبیه سازی از روی دزدی کردن از بانک. دارا بودن اسلحه های سرد و گرم مختلف و…

جمع بندی:

یکی از خصوصیت بد بازی این است که این بازی با ایران در دسترس نیست و برای اجرای آن به فیلترشکن نیاز دارید. اگر شما هم به بازی های اکشن و هیجانی و سرقتی علاقه مند هستید! بازی سرقت مسلحانه را از فراروید دریافت کنید و لذت ببرید.
Armed Heist: Shooting games
بازی Armed Heist: Shooting games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *