خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Amazing Crime Rope Stickman مود اندروید

دانلود بازی Amazing Crime Rope Stickman مود اندروید

آپدیترایگان
Amazing Crime Rope Stickman
  • آپدیت
  • نسخه 1.3.3
  • اندروید 5.0
  • دسته /
  • رای: 3
  • نظر: 0
محبوبیت 100% 100%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی جذاب Amazing Crime Rope Stickman  در فراروید!

موضوع بازی:

Amazing Crime Rope Stickman یک بازی جذاب و بسیار خوش ساخت از استودیو بازی سازی HGamesArtWorks برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید می باشد. حال در بازی شما می توانید آزادانه در مپ های مختلف و گسترده بازی خیابان به خیابان بگردید. همچنین در طول راه با گانگسترها مقابله کنید و انواع و اقسام کار های خلاف و همه نوع قانون شکنی ای انجام دهید تا شهر را تحت تسلط خودتان در بیاورید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.0 از 5.0 امتیاز است.

در ادامه…

Amazing Crime Rope Stickman یک بازی شبیه‌ساز شهری در نمای سوم‌شخص (و حالت اول شخص تیراندازی) است. در آن شما یک اتومبیل یا یک موتورسیکلت را می‌رانید. شما منتظر بیش‌ترین نقاط جنایت در منطقه وگاس هستید. سبک شهر شبیه منطقه میامی در لاس وگاس است اما در واقع شهر نیویورک است. شما در نقش یک آدم‌کش و دزد هستید و کل شهر از شما وحشت دارد. تبدیل به سردسته جنایتکاران شهر شوید.
در این شهر بزرگ کاوش کنید، در کوهستان‌های اطراف آف‌رود کنید، ماشین‌های گران‌قیمت را بدزدید و با آن ها رانندگی کنید، با تفنگ‌ها شلیک کنید و بیشتر در این بازی آزاد بچرخید. شما در Stickman Rope Vice Vegas با گنگسترهای مافیایی ستارگان مختلفی از آمریکا ، روسیه ، چین ، مکزیک ، ژاپن میجنگید. این بازی شامل محیط کاملاً باز جهان است. شما همچنین می توانید چیزهای زیادی را در یک فروشگاه بخرید تا در انجام ماموریت ها به شما کمک کند و شهر را از همه گناهکاران مافیایی آزاد کنید. بیشترین مأموریت ها در خیابان ها است.

جمع بندی:

این شهر را با استفاده از قدرت آتش ادوات پیشرفته نظامی تصرف کنید و یا با ارتقای شخصیت خود، دشمنان را با چند ضربه از پا درآورید. اگر شما هم به این سبک از بازی ها علاقه مند هستید! بازی جنایات حیرت انگیز استیکمن را از فراروید دریافت کنید.
Amazing Crime Rope Stickman
بازی Amazing Crime Rope Stickman توسط سپر امنیتی تایید شده
Show/Hide اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *