خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Modern Ops: Gun Shooting Games مود اندروید

دانلود بازی Modern Ops: Gun Shooting Games مود اندروید

Modern Ops: Gun Shooting Games
  • آپدیت
  • نسخه 8.25
  • اندروید Varies with device
  • دسته /
  • رای: 4
  • نظر: 0
محبوبیت 75% 75%

اسکرین شات ها

هم اکنون دانلود بازی اکشن  Modern Ops از فراروید!

موضوع بازی:

Modern Ops یک بازی تیراندازی سه بعدی اکشن بی پایان است که از استودیو بازی سازی Edkon Games GmbH می باشد. در بازی باید با سایر بازیکنان مبارزه کنید. بازی به صورت اول شخص است و شما باید با سایر بازیکنان موجود در بازی به رقابت بپیوندید. رقابتی هیجان انگیز و دشوار در بازی در انتظاز شما است. شما باید خود را تقویت کنید، صلاح های خود را ارتقا دهید. پیروز میدان شوید و دشمنان را نابود کنید. امتیاز به دست اورده بازی در گوگل پلی 4.6 از 5.0 امتیاز می باشد.

در ادامه…

بازی Modern Ops بصورت اول شخص با بازیکنان دیگر به مبارزه بپرادازید. از استراتژی ها و تاکتیک های مختلف در نبردهای آنلاین بر روی نقشه های متنوع استفاده کنید. از بین انواع اسلحه های مدرن و تاکتیک های متنوع یکی را انتخاب کنید و به جنگ های تیمی در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان بپیوندید. قبیله خود را ایجاد کنید و در مکان های مختلف با هم تیمی های خود بازی کنید. همچنین می توانید مهمات و سلاح های خود را بفروشید و پوست اسلحه خود را تغییر دهید. برای پلیس ها و یا دزدان بازی کنید و مهارت های تیراندازی اول شخص خود را در نبردهای چند نفره نشان دهید.

از ویژگی های بازی Modern Ops عبارت است از: وجود حداکثر 10 بازیکن در بازی های اکشن PvP، پیوستن به نبردهای تیمی با سایر بازیکنان از سراسر دنیا، قبیله خود را بسازید و از بازی تیمی در مکانهای مختلف لذت ببرید، در فصل های دارای رده بندی شرکت کنید و در کنار سایر بازیکنان به لیگ های بالاتر صعود کنید. با دوستان خود در ارتباط باشید و با دیگر بازیکنان در ارتباط باشید، وجود بیش از ۳۰ سلاح مدرن. امکان حضور همزمان بیش از ۱۰ بازیکن. قابلیت رقابت به صورت تیمی. امکان تشکیل گروه. هلی کوپتر و پهپادهای جذاب. امکان صعود به مراحل بالاتر. کنترل آسان. بهینه سازی مناسب. آپدیت های مداوم و…

جمع بندی:

گرافیک بازی خیلی خوب میباشد و شما را غرق در بازی میکند. اگر شماهم از علاقه مندان به بازی های اکشن و تفنگی هستید! بازی عملیات‌ویژه را از دست ندهید و از فراروید دریافت کنید.
Modern Ops: Gun Shooting Games
بازی Modern Ops: Gun Shooting Games توسط سپر امنیتی تایید شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *